Nej, nej, nej, tillsätt en projektgrupp eller nåt!!Urban Anjar skrev:Har vi några frivilliga som tar tag i det här?
Det är du och vulfgar som ska leda detta ställe, ni kan (och bör) givetvis delegera, men inte så här.
Nej, nej, nej, tillsätt en projektgrupp eller nåt!!Urban Anjar skrev:Har vi några frivilliga som tar tag i det här?
Och då skulle vi tillsätta den baserad på folk som är ofrivilliga menar du?upnorth skrev:Nej, nej, nej, tillsätt en projektgrupp eller nåt!!Urban Anjar skrev:Har vi några frivilliga som tar tag i det här?
Det är du och vulfgar som ska leda detta ställe, ni kan (och bör) givetvis delegera, men inte så här.
Min poäng är att när du säger "har vi några frivilliga" kan det ganska lätt tolkas som "är det någon som orkar bry sig" eller liknande.Urban Anjar skrev:Och då skulle vi tillsätta den baserad på folk som är ofrivilliga menar du?upnorth skrev:Nej, nej, nej, tillsätt en projektgrupp eller nåt!!Urban Anjar skrev:Har vi några frivilliga som tar tag i det här?
Show me the code, UrbanUrban Anjar skrev:Jodå, men mer formella poster kristalliseras gärna ut ur mer lösliga grupper
som börjar jobba med en sak. Troligast är att vi hittar vår designer och
webbredaktör bland dem som förhoppningsvis anmäler sig och börjar jobba.
Se'n vill jag komma undan en tendens vi har här, nämligen att gnälla på
dem som faktiskt gjort något i stället för att själv hugga i och göra saker
ännu bättre. Sidan ser ut som den gör för att de som röjde i den gjorde sitt
bästa på den tid som stod till förfogande och med de frivilliga som fanns
till hands.
Nu har vi mer tid och förhoppningsvis fler som engagerar sig. Då bör vi
kunna flytta fram positionerna ytterligare och då snackar vi utseende
navigation, single sign on och en massa annat hoppas jag.
Deadline i god tid innan skvadern, f'låt Jaunty.
Show me the code alltså!
..inte fungerar i längden?mer formella poster kristalliseras gärna ut ur mer lösliga grupper
som börjar jobba med en sak. Troligast är att vi hittar vår designer och
webbredaktör bland dem som förhoppningsvis anmäler sig och börjar jobba.
Du får ursäkta, men den där (vid det här laget) gamla klyschan lär nog inte motivera många.Se'n vill jag komma undan en tendens vi har här, nämligen att gnälla på
dem som faktiskt gjort något i stället för att själv hugga i och göra saker
ännu bättre.
Nåja, när jag gjorde lumpen utsåg man snarare "frivilliga":Sid skrev:Urban Anjars ledarstil är helt klart hämtat från det militära. Där bad man ofta om frivilliga och förkastade alla andra som ville sköta saken på ett annat sätt. Alltså var den frivillige egentligen inte frivillig.