HEj igen. Har tidigare provat trial-versionen av crossover med lite halft framgångsrika försök som gav mig ett fullt fungerade cs förutom att de blev "Runtime Error" stup i kvarten. SÃ… nu har jag även provat köra den kostsamma versionen crossover professional 5.0.3 som verkar vara fri från detta "runtime error"-fel. MEn nu har jag istället problem med att logga in på steam. Installerar man helt ny installation av steam så stoppar den precis när den skall ta upp rutan som man får välja existerande konto eller skapa mytt konto. Denna ruta kommer alltså aldrig upp utan är är de stopp. SÃ… tog och la in ett redan installerat och uppdaterat stem (kopierade mappen från wine) och då eftersom jag redan loggat in förut så försökte den givetvis logga in på kontot direkt igen. Men där lixom stopp. Den kommer alltså alrig förbi "
snifferxx@xxx.com loggar in" eller hur de nu står på engelska. Märkte då samtidigt i "steam"-mappen att den holler på att skapa mer och mer nya "Steam__189669__2006_12_2T17_15_7C15110.mdmp"-filer. Antar att detta är några typ av säkerhetsfiler för inloggningen? Men antar då att den försöker logga in om och om igen men aldrig lyckas. KAn de stämma? Ã…h va tror ni detta kan bero på? Några förslag och idéer? ELler har ni haft problemet själv och vet lösningen?
Tacksam för all hjälp jag kan få då jag är en ganska cs.beroende person och samtidigt inte vill behöva ha med win-os att göra mera. Hoppas hjälpen fins här.. Mycket tacksam i så fall..