Hei jeg prøver å få youtube til å virke i firefox 3.03 men får bare hvit skjerm etter at Gnash slutter å loade???
Det rare er at jeg har ikke valgt Gnash i det heletatt så hvordan får jeg firefox til å velge en annen spiller.
Ser ikke Gnash Under :firefox/preferences/applications
Jeg installerte en pakke som het: ubuntu restricted-extras
og da slapp jeg flash problematikken men nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal jeg få fjernet Gnash?
kan laste ned filmene med :Fast Video Download og se dem med Movie Player så jeg mangler tydeligvis ingenting???
Noen tips?
Tas imot med takk ;-)
Hvordan skifte player i firefox 3.03
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Re: Hvordan skifte player i firefox 3.03
Du kan avinstallera Gnash genom Program --> Lägg till/ta bort. Skriv "gnash" i sökrutan och tryck enter, sedan är det bara att avbocka Gnash och klicka på verkställ.
Når jeg søker etter :gnash i add/remove applications får jeg dette
There is no matching application available.
To broaden your search, choose "All available applications" or "All Open Source applications".
Men når jeg høyreklikker på "filmfirkanten" i firefox 3.03 får jeg opp gnashmeny og under edit/preferences/player ser jeg at den bruker player version LNX 8,0,99,0
Dette skjønner jeg ingenting av.....
All hjelp tas imot med takk
There is no matching application available.
To broaden your search, choose "All available applications" or "All Open Source applications".
Men når jeg høyreklikker på "filmfirkanten" i firefox 3.03 får jeg opp gnashmeny og under edit/preferences/player ser jeg at den bruker player version LNX 8,0,99,0
Dette skjønner jeg ingenting av.....
All hjelp tas imot med takk
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Då kan du testa med Synaptic istället, det ligger under System --> Administration. Leta upp gnash där och avinstallera.
Jeg fikset det med synaptic. fjernet mozilla-gnash.plugin og nå fungerer det fint
Takk for rask respons anyway :-)
Takk for rask respons anyway :-)