Har kört amule i de äldre versionerna av ubuntu. När jag uppgraderade till 8.10 låg den kvar, inklusive tidigare filer, under nedladdninge, men jag lyckas inte få den att koppla upp mot nätet. Det står bara "Anslutning förlorades". Jag har kollat i inställningar mm, men har inte lyckats få i gång det.
Nån som vet vad det kan bero på och hur man kan göra för att starta upp?
BjHstad
Amule kopplar inte upp [Löst]
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Amule kopplar inte upp [Löst]
Senast redigerad av 2 BjHstad, redigerad totalt 13 gång.
Re: Amule kopplar inte upp
Låter som en konflikt med sin internet anslutning. Om jag var du skulle jag posta om frågan på http://forum.amule.org/ där har du nog lite större chans att få ett svar.
Jag måste säga att jag personligen inte kan rekommendera dig att använda aMule. Hela konceptet är hopplöst föråldrat och nerlusat med virus & malware. Tro mig, du är mycket bättre off med Bittorrent.
Jag måste säga att jag personligen inte kan rekommendera dig att använda aMule. Hela konceptet är hopplöst föråldrat och nerlusat med virus & malware. Tro mig, du är mycket bättre off med Bittorrent.
DRM = (D)igitallly (R)aped (M)usic - Skydda musiken från giriga labbar, inte från dom som lyssnar
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: Amule kopplar inte upp
Tack för svaret.. var inne på amule forum o kollade lite. Fick en del tips, så vi får väl se om det funkar.
Kanske skall ta dig ad notam och testa bittorrent i stället.
Inget stort probelm iofs. tycker det bara är kul att testa olika saker.
BjHstad
Kanske skall ta dig ad notam och testa bittorrent i stället.
Inget stort probelm iofs. tycker det bara är kul att testa olika saker.
BjHstad