Runt klockan 20:00 nu på onsdag alltså. Något ställe på Söder blir det väl kanske, kan jag tro...
Åldersgräns för att komma in där är väl 18? Vet ej.bittin skrev:åldersgräns?
Visst gör så kanske ska tänka på saken då jag bara är 17 i några månader tillGeraner skrev:Åldersgräns för att komma in där är väl 18? Vet ej.bittin skrev:åldersgräns?
Skickar ett PM med mitt mobilnummer till dig. Så kan du ringa mig när du är utanför, så ser vi till att du också kan vara med.
Finns ju flera vuxna med.
Toppen! Skriver ut bilden och kommer sen tar hand om dig när jag ser dig springa omkring där.andol skrev: Ser någon en lätt förvirrad individ som ser ut ungefär så här, ja då torde det vara jag. Hojta gärna på mig då.
Suck... *avundsjuk*....Lars skrev:Inte mindre än två tredjedelar av serveradministrationen kommer att befinna sig i den kungliga hufvudstaden nu på onsdag. Detta unika tillfälle tänkte vi fira genom att uppsöka lämpligt utskänkningsställe för att intaga någon typ av dryck till Ubuntus ära
Vi vill förresten se en recension av din Openmoko, är den något att ha?alatariel skrev:tack för trevligt sällskap och intressanta diskussioner!
+1 recension vill vi ha!Lars skrev:Vi vill förresten se en recension av din Openmoko, är den något att ha?alatariel skrev:tack för trevligt sällskap och intressanta diskussioner!