Är här någon som kan förklara för mig vad som händer.

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Användarvisningsbild
Klurig
Kontakt:

Är här någon som kan förklara för mig vad som händer.

Inlägg av Klurig »

Är här någon som kan förklara för mig vad som händer. Jag har varit så glad, faktiskt tyckt att Ubuntu Sverige forum varit mycket trevligt. Under de senaste tre månaderna tycker jag att både administratörer och Globala moderatorer har skött sitt jobb mycket bra. Nämnda personer har också lyckats att vända ett tråkigt och svårt läge. Sen brakar bara allt samman varför? För de är rättvisa och ger xxxx en avstängning. Ja! Detta är demokrati ingen är immun på grund av gamla meriter. Även modigt att göra så. För jag tror inte att de var så naiva, att de inte insåg följderna.

Jag har också mer och mer börjat uppskatta CryingFreeman trådar en klok man. Trots våra ibland i grunden ganska meningslösa små bråk. Men så är livet man ändrar sig ser fördelar och kvalitéer med andra medmänniskor.

Max

:(
Senast redigerad av 1 Klurig, redigerad totalt 22 gånger.
Kontakt:
E-postadress: klurig@foresightlinux.se
Jabber: klurig@jabber.se
Blogg: http://blogg.idg.se/klurig/

Administratör Pardus Linux Sverige och Foresight Linux Sverige.
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

Re: Är här någon som kan förklara för mig vad som händer.

Inlägg av Hund »

Vad är det som brakat samman? Jag hängde inte med på den biten. :)
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Användarvisningsbild
Klurig
Kontakt:

Inlägg av Klurig »

Hund skrev:Vad är det som brakat samman? Jag hängde inte med på den biten. :)
Ibland tycker jag xxxx personer, bara skapar trådar för ställa till oreda och bråk. Då uppfattar jag som utomstående en viss osäkerhet om hur det skall hanteras. Kanske på grund av gamla vänskaps band. Jag tycker också att de kan hålla sig till sitt eget Ubuntu forum. Inte ha så mycket synpunkter på hur ni sköter de här forumet. Det gör ni bra. Men allt kan bli bättre. Men inte på de visset xxxx personer för debatten nu.

Jag personligen skapar numera inga trådar som inte har med Kubuntu eller Ubuntu på forumet.

Jag gillar Ubuntu Linux och kör med operativsystemet också. Även om jag har andra operativsystem också.

Max

:(
Kontakt:
E-postadress: klurig@foresightlinux.se
Jabber: klurig@jabber.se
Blogg: http://blogg.idg.se/klurig/

Administratör Pardus Linux Sverige och Foresight Linux Sverige.
tweeek

Inlägg av tweeek »

Klurig skrev:
Hund skrev:Vad är det som brakat samman? Jag hängde inte med på den biten. :)
Ibland tycker jag xxxx personer, bara skapar trådar för ställa till oreda och bråk.
Här berättar Peter Forsberg att han skapat trådar för att skapa medvetet osämja på forumet.
Jag håller med, det är onödigt.
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"