Jag kan se olika trådlösa nätverk och vilken "styrka" de har. Men jag kan inte ansluta till dem. Varför?
Det fungerar när jag stoppar i en tråd i datorn men inte när jag försöker ansluta trådlöst

Enkel How To? eller några tips?
MVH Anders
Jag hade nåt liknande med en av mina ubuntumaskiner. Det var som om den hade dåliga och bra dagar. Ibland var det stört omöjligt att få connect, efter ett par uppstarter så kopplade den upp sig klockrent. Det är nästan irriterande när man inte vet varför det funkar. Det kan vara "dagsformen" hos leverantören också..?MrYdremark skrev:Tjena. Blåste nyss om datorn och har inte konfigruerat så mycket sedan dess så jag har lite problem med intrenet.
Jag kan se olika trådlösa nätverk och vilken "styrka" de har. Men jag kan inte ansluta till dem. Varför?
Det fungerar när jag stoppar i en tråd i datorn men inte när jag försöker ansluta trådlöst
Enkel How To? eller några tips?
MVH Anders
Är det inte bara så enkelt att det är skyddade nätverk som du behöver ett lösenord till??MrYdremark skrev:Jag kan se olika trådlösa nätverk och vilken "styrka" de har. Men jag kan inte ansluta till dem. Varför?