Hej!
Har sett att det finns ett spel som heter Crossfire, och det finns med i Ubuntus förråd.
Men jag kan bara inte få det att funka. Får inte ens igång något alls, och kan inte se att det är installerat förutom att det syns i synaptic. Vad kan man försöka för att få det att funka?
//Freezeman
Crossfire
Crossfire
Vad får du för meddelande om du provar att köra det via terminalen? (Terminalen hittar du i Program>Tillbehör>Terminal om du är ovan).
Om du som jag inte har hittat namnet på filen man ska köra så är det gcfclient2 om du installerade GTK2-klienten (viken fungerade för mig att köra (Det går alldeless utmärkt att bara trycka ALT+F2 (Kör-dialogen) och skriva gcfclient2 där).
Om du som jag inte har hittat namnet på filen man ska köra så är det gcfclient2 om du installerade GTK2-klienten (viken fungerade för mig att köra (Det går alldeless utmärkt att bara trycka ALT+F2 (Kör-dialogen) och skriva gcfclient2 där).
SV: Crossfire
Nu blev jag lite nyfiken och tänkte testa att installera. Vilket paket ska jag hämta? Jag får 11 träffar i synaptic.
Max 350; tecken återstår: 321