Relakks i (k)ubuntu?

Tarika
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

Relakks i (k)ubuntu?

Inlägg av Tarika »

Är det någon som fått krypterad vpn-tunnel till relakks (<a class="postlink" href="http://www.relakks.com">www.relakks.com</a>) att fungera i ubuntu med pptp-linux?

Själv har jag provat tre fyra olika guider utan resultat, blev bara "modem hangup" eller nåt sånt, bland annat denna guide:

http://suprbay.org/showthread.php?t=12923

Är det nån också har provat att ansluta? Om det funkar, vilka paket måste jag då ha installerade? :)

Mycket tacksam om nån har kommentarer eller om nån vet eftersom jag inte gillar att ha mickar o kameror runtomkring mig på nätet :D
Användarvisningsbild
toxic76
Kontakt:

Re: Relakks i (k)ubuntu?

Inlägg av toxic76 »

Jag använder själv inget modem men jag fick det att fungera ett tag iaf. Problemet med tjänsten är att dom ännu inte hade någon
riktig betal lösning så man kan inte köpa något abonnemang av dom. Men hur kan man ta betalt för en tjänst som det inte
går att betala för det undrar jag
Bild
Bild
Bild
Bild
Tarika
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

Inlägg av Tarika »

nja, inget modem, jag har vanlig bredbandskabel :D Ja jag såg det att det inte gick att betala i nuläget - brukar väl vara det första att ordna på en e-handelsite - men kanske dom har strul med nåt.

Sånt här borde ju iallafall vara en lönande business. Jag kanske ska pröva med dold.se men att döma av deras hemsida så verkar det inte fungera i ubuntu. :/
Användarvisningsbild
toxic76
Kontakt:

Inlägg av toxic76 »

Det gick att betala på relakks förut iaf men det var länge sedan jag använde deras tjänster..
tror inte heller att dold.se fungerar till ubuntu.. Men det finns andra allternativ t.ex tor
Bild
Bild
Bild
Bild
Skriv svar

Återgå till "Använda X/K/Ubuntu - inaktuell"