Donera med Paypal

Synpunkter, projekt och allt annat som har med Ubuntu Sverige att göra.
Användarvisningsbild
TheOne

Donera med Paypal

Inlägg av TheOne »

Är intresserad av att doenar pengar med hjälp utav paypal till denna sida! Är det möjligt? :|
__filip_

Donera med Paypal

Inlägg av __filip_ »

PayPal är ****, dem tar ju typ 50 % av det man donera eller något sånt. Borde finnas något bättre sätt att göra det på. Själv skickade jag pengar till sebastean med posten =)

(petri0: tar bort ett visst ord)
Okänd

Donera med Paypal

Inlägg av Okänd »

[quote="TheOne"]Är intresserad av att doenar pengar med hjälp utav paypal till denna sida! Är det möjligt? :|[/quote]
Tack TheOne, men går för tillfället bara att betala in till det konto jag har på Swedbank för donationer.

Betalningslösningar vill som __filip_ skriver ha sin bit av kakan men det är möjligt att vi överväger att använda oss av något sådan längre fram.

Skivdistributionen och därtill doneringen kommer att diskuteras på ett möte nästa helg. Du är välkommen att bidra med tankar och idéer där.
Användarvisningsbild
TheOne

Donera med Paypal

Inlägg av TheOne »

Att "transfeserings" företagen vill ha sin del va kakan är väl mitt problem? Då får jag bara lägga till de % som dom drar bort så att XXXX kr kommer fram som jag från början hade tänkt...
Användarvisningsbild
weaver73
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu

Donera med Paypal

Inlägg av weaver73 »

Men att t ex donera pengar via sin Internetbank till swedbankskontot är ju himla enkelt och bra, och man slipper mellanhänder. Så varför man skulle vilja skänka pengar till en "onödig" mellanhand när man än så länge kan slippa det förstår jag inte, men å andra sidan finns det mycket som jag inte förstår :rolleyes:

-W-
- Ubuntu User # 9002 -
- Linux User # 435415 -
Okänd

Donera med Paypal

Inlägg av Okänd »

Har kommit ett förslag om att kunna donera över sms. Detta och paypal mm är givitvis saker vi kan diskutera på mötet och det är bara att skriva till dessa som punkter på dagordningen för den som vill.. :)

Söndagens möte (19 nov) blir det diskussion om registrering av förening mm vilket är första steget. Kom gärna :)
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Sverige"