Tja.
Visste inte vart jag skulle lägga denna så jag provar här.
När jag använder firefox under windows så kan jag stega bakåt med "sudda" knappen.
Det fungerar inte i firefox under ubuntu 8.04. Hur kan jag göra för att få detta att fungera?
Stega bakåt firefox. [LÖST]
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: Stega bakåt firefox.
Skriv about:config i adressfältet.
Sök på backspace och ändra Value till 0.
Sök på backspace och ändra Value till 0.
Re: Stega bakåt firefox.
Tack!
Så enkelt.. det fungerar perfekt.
Så enkelt.. det fungerar perfekt.
Re: Stega bakåt firefox. [LÖST]
Ursäkta att jag noppar tråden. Men detta var precis vad jag har stört mig på. Men jag hade inget "backspace". så jag lade till ett "backspace" och gav det värdet "0" (noll), men det fungerar inte.
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Kom ihåg vad backspace funktion! Den är för att ta bort ETT tecken från det du har skrivit, inget annat. Vad händer i ett formulär om du tappar fókus och trycker backspace??? Lär er alt-vänster pil!!!!
Nu har jag yttrat mig i frågan och låter er använda datorn som ni själva vill. Det är vad jag känner i frågan och kom ihåg ni vet själva bäst hur ni surfar...
Nu har jag yttrat mig i frågan och låter er använda datorn som ni själva vill. Det är vad jag känner i frågan och kom ihåg ni vet själva bäst hur ni surfar...

Det är ju bara att ge fan i att tappa fokus. För du använder väl inte musen för att klicka runt i formuläret? Lär dig använda TAB!mcNisse skrev:Kom ihåg vad backspace funktion! Den är för att ta bort ETT tecken från det du har skrivit, inget annat. Vad händer i ett formulär om du tappar fókus och trycker backspace??? Lär er alt-vänster pil!!!!

-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Jag har aldrig råkat ut för att jag har tappat fokus och råkat backa med backspace hittills under alla år så tror jag inte råkar ut för det nu heller.cupe skrev:Det är ju bara att ge fan i att tappa fokus. För du använder väl inte musen för att klicka runt i formuläret? Lär dig använda TAB!mcNisse skrev:Kom ihåg vad backspace funktion! Den är för att ta bort ETT tecken från det du har skrivit, inget annat. Vad händer i ett formulär om du tappar fókus och trycker backspace??? Lär er alt-vänster pil!!!!
Nu har jag yttrat mig i frågan och låter er använda datorn som ni själva vill. Det är vad jag känner i frågan och kom ihåg ni vet själva bäst hur ni surfar...![]()