Hej igen
Nu har jag ett konstigt problem med firefox, när jag startar datorn så startar även firefox, det har den aldrig gjort förr. Och i firefox kan jag ej byta startsida eller rättare sagt jag kan byta men inställningen sparas ej, samma sak gäller med gmailnotifier. Är det någon här som känner igen problemet och kanske har en lösning på det. Det börjar likna lite av program mappen i windows.
firefox startsidan sparas ej
- johanre
- Serveradmin
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: firefox startsidan sparas ej
Du kan ha råkat ut för ett av flera olika problem. Kan du beskriva lite mer utförligt?
T.ex:
När du startar datorn, loggas du automatiskt in då (och Firefox startar i samband med det)?
Har du lagt till / bytt användarkonton på datorn?
Får du några felmeddelanden av Firefox / Gmailnotifier (i så fall; vilka)?
Har du gjort några ändringar strax innan detta beteende började?
T.ex:
När du startar datorn, loggas du automatiskt in då (och Firefox startar i samband med det)?
- xhassex
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Re: firefox startsidan sparas ej
Nej jag loggas inte in automatiskt, och jag har ej bytt användarkonto på datornjohanre skrev:Du kan ha råkat ut för ett av flera olika problem. Kan du beskriva lite mer utförligt?
T.ex:
Jag får heller inga felmed.
Dom ändringar jag har gjort är att jag har installerat ett antal uppdateringar, vet ej hur många med säker 100 genom att klicka på stjärnan vid klockarn.