fotbollskanalen.se
-
- Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS
fotbollskanalen.se
Är det någon som lyckats få video att fungera på http://www.fotbollskanalen.se?
- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Re: fotbollskanalen.se
Här kommer du inte få några svar, du är den enda fotbollshuliganen här i forumet...
Skämt åsido så fungerar det klockrent med Ubuntu 8.04 + FF3 + Flash - men jag ser minst ett problem för dig i den beräkningen...

Skämt åsido så fungerar det klockrent med Ubuntu 8.04 + FF3 + Flash - men jag ser minst ett problem för dig i den beräkningen...

>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<
-
Fan vad trött jag är på att vara den sista mohikanen. Jävla komplott. Skitkanal!!!
- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Kort fråga. Anser du att MoonLight skulle vara ok att använda? Programmet i sig är ju Open Source även om tekniken är utvecklat av Microsoft...Sid skrev:Fan vad trött jag är på att vara den sista mohikanen. Jävla komplott. Skitkanal!!!

>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Jag höll på ramla av stolen... Jag kan se video där. Dock har jag kraftig distortion i vissa sekvenser, speciellt när mycket rör sig på bilden blir det bara gröt och cykedeliska effekter. Ganska många sekvenser faktiskt.
Jag spelar med xine och konqueror (med gnash for flash)
-
Jag kommer inte att använda det. Hela Novell/MS samarbetet stinker tycker jag.farmfield skrev:Kort fråga. Anser du att MoonLight skulle vara ok att använda? Programmet i sig är ju Open Source även om tekniken är utvecklat av Microsoft...Sid skrev:Fan vad trött jag är på att vara den sista mohikanen. Jävla komplott. Skitkanal!!!
Tack. Jag provar med Totem-xine istället för Gstreamer så kanske det funkar.mcNisse skrev:Jag höll på ramla av stolen... Jag kan se video där. Dock har jag kraftig distortion i vissa sekvenser, speciellt när mycket rör sig på bilden blir det bara gröt och cykedeliska effekter. Ganska många sekvenser faktiskt.
-
- Utgåva: 23.10 Mantic Minotaur
hur har det gått?
Sid skrev:Jag kommer inte att använda det. Hela Novell/MS samarbetet stinker tycker jag.farmfield skrev:Kort fråga. Anser du att MoonLight skulle vara ok att använda? Programmet i sig är ju Open Source även om tekniken är utvecklat av Microsoft...Sid skrev:Fan vad trött jag är på att vara den sista mohikanen. Jävla komplott. Skitkanal!!!
Tack. Jag provar med Totem-xine istället för Gstreamer så kanske det funkar.mcNisse skrev:Jag höll på ramla av stolen... Jag kan se video där. Dock har jag kraftig distortion i vissa sekvenser, speciellt när mycket rör sig på bilden blir det bara gröt och cykedeliska effekter. Ganska många sekvenser faktiskt.
-
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
Jag har heller inte lyckats få igång det. Testat på två olika maskiner med senaste Hardy och Firefox 3. Någon som kan dela med sig av hemligheten? Personligen struntar jag i fotbollen, men i det här fallet agerar jag support åt en släkting som är fantast.
-
Jag får det fortfarande inte att funka heller. Det verkar som att det enda alternativet är att installera KDE. Hur fan nu det kan fungera. Totem-xine funkar inte för mig så det måste vara konqueror som är kunglig.
Senast redigerad av 1 Sid, redigerad totalt 30 gånger.
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Det låter som en bra idé 

-
blääääämcNisse skrev:Det låter som en bra idé

Bump!
Får det inte att funka heller... Visar ingenting...
Kan se alla andra klipp på alla andra sajter.
Var kan jag ändra vilken spelare som gäller vid webklipp? Har vlc installerat så det kanske skulle kunna funka?
Får det inte att funka heller... Visar ingenting...
Kan se alla andra klipp på alla andra sajter.
Var kan jag ändra vilken spelare som gäller vid webklipp? Har vlc installerat så det kanske skulle kunna funka?
"Det är lättare att tro på en lögn du hört 1000 gånger än en sanning du hör för första gången..."