http://www.idg.se/2.1085/1.151818
Engelska artikeln IDG sanattat från:
http://www.computerworld.com/action/art ... src=kc_top
Ska dom pynta resan till alla som vill åka dit då? Det kan bli rätt dyrt även om jag gärna skulle bli bjuden på en semesterresaUbuntu33 skrev:Det går ju kanske att anmäla sig genom namn och adress osv..?
Genom Internet är man ju alltid närvarande!
Varför är tävlingen övervakad?
Av vem..NSA..Pentagon?
Dessutom låter 30 minuter lite kort om tid!
Och ska dom ha en riktig tävling kan dom ju pynta resan tycker man!
haha, skulle inte tro det. De som gör sånt här är någon enstaka person på kanske så många som 1 på 250 000 pers.Ubuntu33 skrev:Är det någon härifrån som ställer upp?
Det är inte alltför svårt. När jag läste idg-artikeln fick jag mer känslan av att: "'Nyupptäckt' några personer i falun har en tävling om vem som springer snabbast, man får prova flera olika längder". Fast jag antar att jag bara är oinformerad.Beer skrev:Blir nog ganska svårt att hålla i en övervakad tävling om deltagarna inte är närvarande.
Är ju precis det jag menar. Ingen vet vilka de är. Men om de ställer upp och vinner en tävling så blir det ju känt.Ubuntu33 skrev:VFR?
Du menar VFH=vuxna förbannade hackare..![]()
Det är ju ingen som vet vilka dom är...hur ska dom kunna spåra det?
Jo, men det finns vär max ett fåtal personer i sverige som har den oerhörda kompetensen. Skulle inte tro att det finns fler än 10-20 personer som tillhör "eliten".Ubuntu33 skrev:Neee..det tror jag inte!
Dom åker väl inte dit och presenterar sig som VFH eller UFH?
Dom åker ju dit som privatpersoner och då är det ingen som vet vilka dom är!
Varför röja sin "tag" som det kallas på hip hop språk om man inte blir tagen på bar gärning!?
En tag är ett 'nick' som graffitimålare och street art konstnärer använder sig av. Det har inget med hip-hop att göra.Ubuntu33 skrev:Neee..det tror jag inte!
Dom åker väl inte dit och presenterar sig som VFH eller UFH?
Dom åker ju dit som privatpersoner och då är det ingen som vet vilka dom är!
Varför röja sin "tag" som det kallas på hip hop språk om man inte blir tagen på bar gärning!?
Vad menar du?Ubuntu33 skrev:Kollade PRECIs på IDG ocg dom sa att tävlingen var avgjord?!
MacOS förlorade tydligen men hur gick det för Ubuntu mot Micrsoft???