Nån som hänger på?
Radera allt och gjorde en total ominstallation
oki... jag funderar på att göra det oxå, tror att några småproblem kan försvinna då. jag har kört update och vissa filer verkar den inte veta om den ska byta ut eller ha kvar så jag misstänker att det är därför jag inte kan starta vissa saker som jag hade installerat i gutsy...
Du installerar precis som vanligt, alltså du behöver inte göra något speciellt.tillmar_ skrev:När Alpha 6 kommer inatt/imorgon så blir det nog att köra in det här med, men behöver man göra något speciellt för att grub ska fungera eller räcker det med att man formaterar hårddisken som 7.10 ligger på nu och kör en installation av Hardy så löser sig allt själv?
Man slutar aldrig att bli förvånad över hur lätt allting fungerarRasmus skrev:Du installerar precis som vanligt, alltså du behöver inte göra något speciellt.
Tjosan!
http://ubuntu-bossieman.blogspot.com/20 ... ordet.htmlFlärp skrev:
Tjosan!
Jag har som fryntlig Ubuntu-nybörjare sett de där inforaderna om hårddisk, temperaturer, minnesanvändning o s v på andra skärmdumpar och funderat om det inte vore passande på min skärm också.
Men vad är det och hur får jag dit det? Vad kallas programmet/tillägget som ger de där raderna på skärmen?