Hej!
Har slängt upp en hemsida med fokus på portfolio på 3d-modellering jag gjort.
Tanken är väl att bygga vidare på sidan med blandat innehåll kring mina intresseområden, då främst design, arkitektur, musik och film. Tänkte dessutom skriva lite små artiklar kring dessa områden, typ som någon form av blogg, så att man får en levande och dynamisk sida.. Får se, tiden är en bristvara, men kan va ett litet kul och lärorikt projekt vid sidan av studier o jobb..
Detta är iallafall en början, så kommentera gärna, allt vad gäller design, bilder, upplägg osv..
<a class="postlink" href="http://www.dizign.se">http://www.dizign.se</a>
Mvh/Tom di Zazzo
dizign.se - min nya hemsida
- PappaBj0rn
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
- Kontakt:
SV: dizign.se - min nya hemsida
Tyckte den var ok. Lite fört lite kontrast och uppmärksamhet för mynyn tycker jag dock. Såg den inte först.
Helt ok sida, men som han ovan nämde Så var kontrasten på texten och bakgrunden lite dålig.
Menyn borde du även göra tydligare och försök anpassa sidan efter webbläsarfönstret i stället för någon viss upplösning för det såg lite skumt ut på min skärm, själva "sidan i sidan" låg inte centrerad utan till vänster i webbläsaren.
Men annars så var det mycket bra!
Nu blev ja sugen på att dra igång Solidworks också när ja såg bilderna! Men har det ju inte installerat
Menyn borde du även göra tydligare och försök anpassa sidan efter webbläsarfönstret i stället för någon viss upplösning för det såg lite skumt ut på min skärm, själva "sidan i sidan" låg inte centrerad utan till vänster i webbläsaren.
Men annars så var det mycket bra!
Nu blev ja sugen på att dra igång Solidworks också när ja såg bilderna! Men har det ju inte installerat

- Ulsak
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
jag tyckte sidan var helt OK för syftet. Mer ska det inte vara IMHO. Vad som verkligen skulle hotta upp var om du också kunde informera att du även behärskade Blender och Inkscape , två open source program för 3D modellering..