dizign.se - min nya hemsida

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
di_Zazzo

dizign.se - min nya hemsida

Inlägg av di_Zazzo »

Hej!

Har slängt upp en hemsida med fokus på portfolio på 3d-modellering jag gjort.
Tanken är väl att bygga vidare på sidan med blandat innehåll kring mina intresseområden, då främst design, arkitektur, musik och film. Tänkte dessutom skriva lite små artiklar kring dessa områden, typ som någon form av blogg, så att man får en levande och dynamisk sida.. Får se, tiden är en bristvara, men kan va ett litet kul och lärorikt projekt vid sidan av studier o jobb..
Detta är iallafall en början, så kommentera gärna, allt vad gäller design, bilder, upplägg osv..

<a class="postlink" href="http://www.dizign.se">http://www.dizign.se</a>

Mvh/Tom di Zazzo
Användarvisningsbild
PappaBj0rn
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Kontakt:

SV: dizign.se - min nya hemsida

Inlägg av PappaBj0rn »

Tyckte den var ok. Lite fört lite kontrast och uppmärksamhet för mynyn tycker jag dock. Såg den inte först.
qwertan
Utgåva: 10.04 Lucid LTS

Inlägg av qwertan »

Helt ok sida, men som han ovan nämde Så var kontrasten på texten och bakgrunden lite dålig.
Menyn borde du även göra tydligare och försök anpassa sidan efter webbläsarfönstret i stället för någon viss upplösning för det såg lite skumt ut på min skärm, själva "sidan i sidan" låg inte centrerad utan till vänster i webbläsaren.

Men annars så var det mycket bra!

Nu blev ja sugen på att dra igång Solidworks också när ja såg bilderna! Men har det ju inte installerat :P
Användarvisningsbild
Ulsak
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Inlägg av Ulsak »

jag tyckte sidan var helt OK för syftet. Mer ska det inte vara IMHO. Vad som verkligen skulle hotta upp var om du också kunde informera att du även behärskade Blender och Inkscape , två open source program för 3D modellering..
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"