All input, förslag om design, produkter och/eller annat mottages med tacksamhet!

Mvh/Johan Gårdfeldt - Gnubox.se
Support handlar det väl inte om? Oavsett så är hans Howto's på hårdvara är fantastiska!upnorth skrev:Får Bossieman procent när du refererar till hans blogg för support?
Nä, det var jag som hade missat den - men nu är den där!vulfgar skrev:Grattis! Det är tjusigt, men jag saknar en sida om köpvillkor. Kanske bara jag som missat detta, men det måste ju finnas.
Hmm, jo iof, men en bild i en bild så får dom leva med... Man kan hårdra allt om man vill...rylleman skrev:Så roligt! Grattis! (men jag vet inte om det är klokt att ha Homer Simpson bland skärmarna, sist jag kollade var han copyrightad...)
*LOL*Beer skrev: Lycka till.
Samarbetar du med Inet?
"Inet Data AB ansvarar ej för skador eller förlust av gods som uppstått under transport. Vid transportskada skall mottagaren omedelbart göra en reklamation med begäran om ersättning direkt hos transportören."
"För att ångerrätten skall gälla måste produkten vara Inet Data AB tillhanda senast sexton (16) dagar från det att kunden har mottagit produkten."
Tackar.Ulsak skrev:verkligen en cool sajtgrattis!
Min också, inte nog med att dom tuggar på i 100 år - dom fungerar klockrent i Ubuntu!ZX Spectrum skrev:Sidan blev riktigt snygg. Extra kul att du säljer Brother-skrivare som är min favorit
Enligt Brother själva står det en pingvin vid alla skrivare dom säljerfarmfield skrev:Min också, inte nog med att dom tuggar på i 100 år - dom fungerar klockrent i Ubuntu!ZX Spectrum skrev:Sidan blev riktigt snygg. Extra kul att du säljer Brother-skrivare som är min favoritDet står 2st vid fötterna på mig just nu, en 6 år gammal laser + en 4 år gammal MFC...
OT: Men funderar på om deras bläckstråle är lika bra och om dom fungerar i Ubuntu..?