..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
,tanken är att här ska man kunna posta en bild , kul /knäpp /seriös vad man vill att den ska vara , huvudsaken är att det är Du själv som tagit den.Posta en bild eller en länk till bilden och gläd alla andra
Jag börjar med en som jag fortfarande undrar hur den som gjorde den tänkte....
Det var Beijer som hade otroliga erbjudanden innan jul. En stifthammare för endast 189 kr! Nedsatt från 190 kr. Otroligt generöst julerbjudande.
haha, är bara tvungen att gå OT när jag ser den där bilden. Köpte en sån där i sommras då de "riktiga" grejerna var slut. Kostade väl strax över hundringen för firman...
Tror jag hade den i 4-5h innan "huvet" säckade ihop totalt.
Det blir inte bättre än så här - jag tog den idag (det syns inte så bra men det är en bild på en bebis sedd med ultraljud på en bildskärm).
Vi är i nittonde veckan och vår lilla bebis hade gymnastik på ultraljudsundersökningen. Huvudet var 45 mm från tinning till tinning - så det är små saker vi pratar om
Dessutom har (blivande) pappa köpt en ny dator idag - så lyckan är total!
per9000 skrev:
Det blir inte bättre än så här - jag tog den idag (det syns inte så bra men det är en bild på en bebis sedd med ultraljud på en bildskärm).
Vi är i nittonde veckan och vår lilla bebis hade gymnastik på ultraljudsundersökningen. Huvudet var 45 mm från tinning till tinning - så det är små saker vi pratar om
/Per
Wow. Jag kommer ihåg känslan som igår, trots att det var över 10 år sedan jag såg min dotter via ultraljudsundersökningen. Måste nästan ta fram negativet och kolla in igen Man får 'la gratulera. Du har ett underbart liv att se fram emot
per9000 skrev:
/Per
GRATTIS! Jättegrattis!
Vad kul för dig och mamman! Vad glad jag blir!
Hoppas att allt kommer att gå bra nu!
Stort grattis, och ta vara på tiden. Det säger bara swisch och så står man där i ett tyst hem och får köra till diverse studentrum och hjälpa till att fixa en massa.