Panelen funkar inte som den ska [LÖST]

Användarvisningsbild
toxic76
Kontakt:

Panelen funkar inte som den ska [LÖST]

Inlägg av toxic76 »

Panelen i GNOME fungerar inte riktigt som den ska. Inga knappar fungerar (det enda som fungerar är växla användare)
när jag loggar in med ett annat konto i datorn så funkar allting som det ska. Vet inte riktigt vad som hände tidigare
var med om att datorn låste sig och jag var tvungen att hålla in power knappen för att starta om datorn..
Det här med att datorn låser sig har varit ett problem för mig länge..Minst 1-3 ggr om dagen så
krashar ubuntu för mig. Har aldrig fått uppleva den där stabiliteten som alla talar om.. Har dock aldrig haft liknande problem
med ubuntu på någon annan dator  :o Bara den här korkade burken som envisas
Senast redigerad av 1 Hund, redigerad totalt 1 gånger.
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
toxic76
Kontakt:

SV: Panelen funkar inte som den ska

Inlägg av toxic76 »

Nu fungerar ordinarie kontot igen.. Lyckades efter mycket om och men ta bort panelen helt
och lägga till en ny panel och börja om från början. Problemet uppstod då när jag skulle göra
om panelen till transparent..
Bild
Bild
Bild
Bild
lennart_sj
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster

SV: Panelen funkar inte som den ska

Inlägg av lennart_sj »

toxic76 skrev: Det här med att datorn låser sig har varit ett problem för mig länge..Minst 1-3 ggr om dagen så
krashar ubuntu för mig. Har aldrig fått uppleva den där stabiliteten som alla talar om.. Har dock aldrig haft liknande problem
med ubuntu på någon annan dator  :o Bara den här korkade burken som envisas
Jag hade liknande problem tidigare. Till sist krashade allt ohjälpligt. Byte av minne och hårddisk hjälpte inte. Det visade sig vara nåt skumt fel med med moderkortet.
Ett nytt moderkort och inte en krash på över ett halvår.  ;D
Användarvisningsbild
farmfield
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Kontakt:

SV: Panelen funkar inte som den ska [LÖST]

Inlägg av farmfield »

Total OT:

Tox, din "Ubuntu-user-counter", vad baserar sig den på? Vi får väl utgå ifrån att det var fler än 16-tusen användare när du gjorde din installation - och/eller att det är fler totalt, hehe..?
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

SV: Panelen funkar inte som den ska [LÖST]

Inlägg av vulfgar »

farmfield skrev: Total OT:

Tox, din "Ubuntu-user-counter", vad baserar sig den på? Vi får väl utgå ifrån att det var fler än 16-tusen användare när du gjorde din installation - och/eller att det är fler totalt, hehe..?
http://ubuntucounter.org/
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Skriv svar

Återgå till "Program - inaktuell"