Azureus hämtar hem torrents så fint, mycket enklare än i dapper. Men: ingen nedladdning startar. Två meddelanden upprepas hela tiden:
AEMonitor 'Plugin azextseed:0': multiple exit detected och
AEMonitor 'Plugin azbpdht:3': multiple exit detected
Jag är inte värsta proffset på azureus, men lyckades ju få det att fungera riktigt bra i dapper. Nu i Edgy tycks det omöjligt.
Börjar bli lite trött...
Några bra tips?
Eller ska jag följa råd här på forumet att installera deluge? Isåfall: hur mycket inkörning krävs innan jag klarar att använda den?( Jag har ju trots allt blivit rätt bekant med azureus..)
Azureus vill inte starta nedladdning
SV: Azureus vill inte starta nedladdning
Hej och välkommen!
Detta är inte första gången jag har påpekat att Azureus är långt ifrån en stabil klient. Deluge är en underbar klient som jag använder själv och även många andra. Man brukar säga att det är Linux svar på µTorrent.
Deluge är enormt enkelt att använda och det tar 1 min innan man lärt sig hur allting fungerar.
Detta är inte första gången jag har påpekat att Azureus är långt ifrån en stabil klient. Deluge är en underbar klient som jag använder själv och även många andra. Man brukar säga att det är Linux svar på µTorrent.
Deluge är enormt enkelt att använda och det tar 1 min innan man lärt sig hur allting fungerar.

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
SV: Azureus vill inte starta nedladdning
Jepp.. Deluge is the shit 

|- Grafikkort: ATI Radeon X1950 Pro - Moderkort: Asus P5W DH Deluxe - Skärm: LG L225W - Tangentbord: Logitech DiNovo Edge - Mus: Logithech MX Revolution -|