Angående beställning av skivor.

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Okänd

Inlägg av Okänd »

Jag hade tänkt att beställa några stycken sådana där gratisskivor och sprida, men jag undrar lite hur det är med tull och sådant? Kommer det till några extra kostnader? Från vilket land skickas skivorna? Någon som har provat att beställa förut?

Nu hoppas jag att jag inte har missat en gammal tråd om detta, men jag hittade inget med hjälp av sökfunktionen.
Okänd

Inlägg av Okänd »

https://shipit.ubuntu.com/

Där skriver du in dig och väljer hur många skivor du vill ha och det är gratis direkt hem i din brevlåda.

Roger
Användarvisningsbild
n4h0j
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Inlägg av n4h0j »

Jag har ca 120 skivor hemma som jag gärna sprider vidare. Helst "hand-till-hand". Om någon i gbg vill ha skivor går det säkert att lösa, annars tänkte jag sprida lite på Dreamhack Winter, om jag nu lyckas ta mig dit.
[Jag minns när vi firade 100 registrerade medlemmar...]
Okänd

Inlägg av Okänd »

[quote="nahoj"]Helst "hand-till-hand"..[/quote]
..eller kanske över post för jag står gärna för portot.

Behöver dom till den 11:e för jag håller föreläsning på stadsbiblioteket i Uppsala då.

Skicka så många du vill undvara, jag kommer spendera en heldag där och av erfarenhet från Ubuntudagen så vet jag att det kommer att gå åt :)
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"