Radera program
Radera program
radera program hur gör man dem 2 jag försökt går inte att ta bort dem genom lägg till/ta bort kan man köra nåt comando i terminalen?
SV: Radera program
sudo apt-get remove programRick skrev: radera program hur gör man dem 2 jag försökt går inte att ta bort dem genom lägg till/ta bort kan man köra nåt comando i terminalen?
Tror jag det var:)
Proccesor: Amd Dual Core 4600+ 2,4 ghz
Grafikkort: Geforce 6600 (någonting)
Minne: 2*1024 mb
LJudkort: Creative Auidgy
Bildskärm: iiyama ProLite E1900S
Grafikkort: Geforce 6600 (någonting)
Minne: 2*1024 mb
LJudkort: Creative Auidgy
Bildskärm: iiyama ProLite E1900S
det funkade på ett program men inte på OGMRip
- prafjessor
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Öppna Synaptic (System/Administration/Pakethanteraren Synaptic), välj Sök, sök på OGMRip. Om det kommer upp, högerklicka i rutan och välj Avinstallera.Rick skrev: det funkade på ett program men inte på OGMRip
Det funkade på OMGRip, men när jag skulle plocka bort wine sp finns fortffarande mappen kvar + divx spelare jag laddat ner från divx.com går inte att få bort mapparna helt
- prafjessor
Är det inte bara att radera dem manuellt?Rick skrev: Det funkade på OMGRip, men när jag skulle plocka bort wine sp finns fortffarande mappen kvar + divx spelare jag laddat ner från divx.com går inte att få bort mapparna helt
Om inte, kan de inte bara få vara kvar?
Mappen med inställningarna finns kvar bara. Du kan ta bort dom själv om du vill.
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Hur tar man bort mapparna i program menyn?
- prafjessor
Högerklicka på "Program/Platser/System" eller vad du nu har för startknapp, välj "Redigera menyer". Där kan du välja vad som ska visas i menyerna.Rick skrev: Hur tar man bort mapparna i program menyn?