Nero funkar i linux?
- rewz
- Utgåva: 23.10 Mantic Minotaur
SV: Nero funkar i linux?
Ja, det funkar alldeles utmärkt.
Finns en Linux dist "Nero Linux"
Finns en Linux dist "Nero Linux"
- DeepThought
Jo:
http://www.nero.com/eng/linux3.html
Men jag tycker faktiskt att du bör ställa dig följande fråga: varför? Nero är ett ofritt program, som dessutom kostar pengar om du inte vill ha en begränsad version. Mitt tips är att kolla upp de alternativ som finns, och då kanske främst K3b, som jag tycker är ett mycket bra program (som dessutom är fritt). Är det någon speciell funktion du eftersöker?
Jag har knappt testat de andra (Brasero, Gnome-baker m.fl.) eftersom jag snabbt fastnade för K3b, precis som jag fastnade för Amarok, så jag kan inte svara på hur de fungerar.
http://www.nero.com/eng/linux3.html
Men jag tycker faktiskt att du bör ställa dig följande fråga: varför? Nero är ett ofritt program, som dessutom kostar pengar om du inte vill ha en begränsad version. Mitt tips är att kolla upp de alternativ som finns, och då kanske främst K3b, som jag tycker är ett mycket bra program (som dessutom är fritt). Är det någon speciell funktion du eftersöker?
Jag har knappt testat de andra (Brasero, Gnome-baker m.fl.) eftersom jag snabbt fastnade för K3b, precis som jag fastnade för Amarok, så jag kan inte svara på hur de fungerar.
WE WILL ALWAYS BE SO MUCH MORE HUMAN THAN WE WISH TO BE...
För att dem andra har strulat med dvd-rw bränning kan bara bränna 1 gång sedan går det inte mer, förmodligen funkar inte där heller, och om det kostar då vet jag inte om det är värt det
HAr gått igenom Brasero, Serpentine, K3B m fl och tycker att bara NeroLinux håller måttet. Bara Nero bränner bra musik-cd's och DVD's med divx/xvid på. DVD-RW klarar det också, de andra strulade för mig med.
Tyvärr.....
Tyvärr.....
Xubuntu på flera maskiner. Men inte Unity!
Mer Terminalanvändande i Ubuntu vore bra. Och Xfce. Och Mate.
Mer Terminalanvändande i Ubuntu vore bra. Och Xfce. Och Mate.
Köpte precis Nero 3 för 185kr... Fungerar perfekt.