Linux -the movie
- zero gravity
- Wikiadmin
- Kontakt:
Linux -the movie
Hittade en skön musikvideo bland mina gamla filmer som jag tänkte tipsa om. Om ni hittar den på nätet så ta en stund o njut.
Jean Michel Jarre - Oxygene
Jean Michel Jarre - Oxygene
Abusus non tollit usum
Linux -the movie
jarre är en goding
det ljuva åttitalet 

Linux -the movie
Någon som kan dra upp den på en Torrenttracker? Vill ha! ^^
- n4h0j
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Linux -the movie
Eftersom jag gissar att den inte är licensierad under en fri licens (har jag fel så säg det) så ska vi nog ta och sluta föreslå olagligheter. 

[Jag minns när vi firade 100 registrerade medlemmar...]
- zero gravity
- Wikiadmin
- Kontakt:
Linux -the movie
[quote="nahoj"]Eftersom jag gissar att den inte är licensierad under en fri licens (har jag fel så säg det) så ska vi nog ta och sluta föreslå olagligheter.
[/quote]
Äh, det räknas knappast som uppvigling och i teorin är brott lagliga att diskutera så jag hoppas du sa detta ironiskt som användare och inte som administratör.

Äh, det räknas knappast som uppvigling och i teorin är brott lagliga att diskutera så jag hoppas du sa detta ironiskt som användare och inte som administratör.

Linux -the movie
Brott må vara lagliga att diskutera och uppmana till, men om det är lämpligt här på Ubuntu Sverige är en annan sak.. tyvärr 
Att här på Ubuntu Sverige diskutera och tolka upphovsrätten i fallet fildelning utan att uppmana, ser just jag förmodligen inga problem med. Så diskutera på bara fram tills jag eller tex. nahoj säger ifrån..
Diskussion om illegal fildelning pågår i tråden Ett faktum. Kom bara ihåg att vara on topic

Att här på Ubuntu Sverige diskutera och tolka upphovsrätten i fallet fildelning utan att uppmana, ser just jag förmodligen inga problem med. Så diskutera på bara fram tills jag eller tex. nahoj säger ifrån..
Diskussion om illegal fildelning pågår i tråden Ett faktum. Kom bara ihåg att vara on topic

- Retardedpope
Linux -the movie
Jean Michel Jarre - Oxygene 8 (Music Video) Är det denna video ni pratar om?
------
Länk redigerad pga ledde till ej lagligt material
/sebastean
------
Länk redigerad pga ledde till ej lagligt material
/sebastean
- Retardedpope
Linux -the movie
Där finns ju en massa olika oxygene...
Linux -the movie
[quote="Retardedpope"]Jean Michel Jarre - Oxygene 8 (Music Video) Är det denna video ni pratar om?[/quote]
Och en himla bra video är det! Jean michel jarre är helt otroligt bra:)
Roger
Och en himla bra video är det! Jean michel jarre är helt otroligt bra:)
Roger
- zero gravity
- Wikiadmin
- Kontakt:
Linux -the movie
De e den med pingvinerna jag menade, vette fasiken om de e den på länken, har inte fixat flash på 64 bit än.
Abusus non tollit usum
- Retardedpope
Linux -the movie
Nej där var inga pingviner (vad jag minns), men det var första träffen på youtube....
Linux -the movie
Jag tog det för givet att det var kungstuxar det menades
http://www.youtube.com/-moderarat-
---------
Länk redigerad
/sebastean

---------
Länk redigerad
/sebastean
- Retardedpope
Linux -the movie
Jaha, så det var oxygene 4...
Linux -the movie
Ehm...
Varför är det inte ok att uppmuntra till lagbrott, men däremot helt ok att direktlänka till ett så att det blir ännu enklare för användaren att bryta mot lagen? Dubbelmoral!
Varför är det inte ok att uppmuntra till lagbrott, men däremot helt ok att direktlänka till ett så att det blir ännu enklare för användaren att bryta mot lagen? Dubbelmoral!
- Retardedpope
Linux -the movie
Vem har direktlänkat till ett lagbrott?
Linux -the movie
Du..?
Och petri för den delen.
Och petri för den delen.
Linux -the movie
youtube ett lagbrott?
Linux -the movie
[quote="ozamosi"]Ehm...
Varför är det inte ok att uppmuntra till lagbrott, men däremot helt ok att direktlänka till ett så att det blir ännu enklare för användaren att bryta mot lagen? Dubbelmoral![/quote]
Det var inte Retardedpope som skrev att det inte var lämpligt så varför talar du om dubbelmoral?
Varför är det inte ok att uppmuntra till lagbrott, men däremot helt ok att direktlänka till ett så att det blir ännu enklare för användaren att bryta mot lagen? Dubbelmoral![/quote]
Det var inte Retardedpope som skrev att det inte var lämpligt så varför talar du om dubbelmoral?
Linux -the movie
Om man sprider upphovsrättsskyddat material mha youtube blir det inte mer lagligt än om man sprider det med DC.
Dubbelmoral är när en moderator säger att vi ska "sluta föreslå olagligheter", varpå nästa raskt börjar länka till dessa.
Dubbelmoral är när en moderator säger att vi ska "sluta föreslå olagligheter", varpå nästa raskt börjar länka till dessa.