Jag har precis installerat Firestarter, men det är så att jag undrar hur man lägger till Program i den?
Tex Azureus, Firefox ect ect, för Lägg till Regel valet är skuggat så man kommer inte in där o kan lägga till
några program.
Firestarter - Brandvägg [LÖST]
-
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Firestarter - Brandvägg [LÖST]
Senast redigerad av 1 Hund, redigerad totalt 19 gånger.
- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
SV: Firestarter - Brandvägg
När det gäller exempelvis Deluge som jag använder för att hämta torrents så går jag in i Deluge och ändrar porten från 6881 till något femsiffrigt nummer.
Därefter går jag in i Firestarter och lägger till en regel för "tillåt tjänst" och skriver in den porten som jag har i Deluge.
Därefter går jag in i Firestarter och lägger till en regel för "tillåt tjänst" och skriver in den porten som jag har i Deluge.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
-
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
SV: Firestarter - Brandvägg
Tack så mycket. Det löste sigZX Spectrum skrev: När det gäller exempelvis Deluge som jag använder för att hämta torrents så går jag in i Deluge och ändrar porten från 6881 till något femsiffrigt nummer.