Hej har läst och letat efter hur jag ska göra så min nätverksnyckel inte glöms bort.
ex jag hittar mitt nätverk i den trådlösa biten i nätverkshantering men efter jag har matat in mitt lösenord så kommer inte den ihåg den efter en tex reboot. har läst att man måste installera något mer för att den ska komma ihåg lösenordet. men hittar inte det just nu :/ vet någon?
Komma ihåg min nyckel?
- Mekaniserad Apelsin
- Hedersmedlem
- Kontakt:
SV: Komma ihåg min nyckel?
Om du startar lägg till/ta bort och där söker på "nycklar" eller "keys" så får du fram "nyckelringshanterare". Fast den ska vara en del av ubuntu-desktop, har du tagit bort det eller använder du kubuntu?Maxim skrev: Hej har läst och letat efter hur jag ska göra så min nätverksnyckel inte glöms bort.
ex jag hittar mitt nätverk i den trådlösa biten i nätverkshantering men efter jag har matat in mitt lösenord så kommer inte den ihåg den efter en tex reboot. har läst att man måste installera något mer för att den ska komma ihåg lösenordet. men hittar inte det just nu :/ vet någon?
More Mekaniserad at http://blippe.se.
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
SV: Komma ihåg min nyckel?
[/quote]
Om du startar lägg till/ta bort och där söker på "nycklar" eller "keys" så får du fram "nyckelringshanterare". Fast den ska vara en del av ubuntu-desktop, har du tagit bort det eller använder du kubuntu?
[/quote]
Hej jag ska fixa till det med lägg till program lösenord och krypteringsnycklar
Om du startar lägg till/ta bort och där söker på "nycklar" eller "keys" så får du fram "nyckelringshanterare". Fast den ska vara en del av ubuntu-desktop, har du tagit bort det eller använder du kubuntu?
[/quote]
Hej jag ska fixa till det med lägg till program lösenord och krypteringsnycklar