Jag testade det du skrev beer, olyckligt vis så fick jag upp felmedelande på skärmen av någon konstig anledning och det kom upp en ruta där jag kunde ändra min upplösning, jag valde det jag hade innan jag loggade ut och in som du sa, klickade OK och då stog det att jag var tvungen att starta om , jag startade om datorn och när jag loggade in blev skärmen svart och sedan kom bilden upp, i 640 * något! jag öppnade skärmupplösnings inställningarna för att ändra till det för mig normala men jag kunde bara välja det där 640 * bla och 800 * 600, och jag kunde bara använda 61 hertz, skit skumt! sen var jag tvungen att åka hem till flickvännen men nu när jag kom hem så startade jag "linux-burken" och bytte dator på min KVM-Switch för att logga in på min andra dator med windows, loggade in osv och bytte dator igen men då var skärmen helt svart, jag väntade en stund men det hände ingenting! så jag startade om datorn och det blev samma sak igen

, vad ska jag göra nu :S?
låter mer som en liten berättelse

!
Hej och tack DeepThought
Som du ser nu har jag stött på lite nya problem, men när man testar något nytt måste man få några problem, right

?
På min mus är det bara scroll-upp som strular för mig, lyckligtvis! + och - använder jag sällan, blev mest när man spelade förut
Tack för att ni tar er tid grabbar

det uppskattas av en nybörjare