Vad kraften används till är följande:
så vad har detta med ubuntu att göra.What is protein folding and how is folding linked to disease? Proteins are biology's workhorses -- its "nanomachines." Before proteins can carry out these important functions, they assemble themselves, or "fold." The process of protein folding, while critical and fundamental to virtually all of biology, in many ways remains a mystery.
Moreover, when proteins do not fold correctly (i.e. "misfold"), there can be serious consequences, including many well known diseases, such as Alzheimer's, Mad Cow (BSE), CJD, ALS, Huntington's, Parkinson's disease, and many Cancers and cancer-related syndromes.
jag kände att själva grunden till linux är att hjälpas åt och göra vad man kan för att hjälpa andra (både genom att utveckla program och buggtesta, men även att så som sker här: ge varandra support och stödja varandra i vårt dagliga användning) så känns detta som en bra sak att stödja.
jag slår vad om att ganska många av er har en server stående med en massa oanvänd datorkraft, och jag tvivlar inte på att de flesta av er har datorn stående på utan att använda den eller använder den till mycker lågt krävande sysslor under väldigt långa tider.
varför vill jag starta ett team då?
jo om man har ett team så räknas våra poäng ihopp och vi kan visa att vi på ubuntu-se är välvilliga att hjälpa utvecklingen så gott vi kan.
Samt att jag tycker det är mycket spännande hur mycket datorkraft man kan få ihopp när fler människor går ihopp och hjälps åt

så varför just F@H?
inte vet jag, det verkade bra, om någon har en bättre idé så är jag mycket öppen

så nu undrar jag bara om det finns något intresse över huvud taget...annars så lägger jag ner idén och kommer aldrig mer nämna den