Enkel, stilren dock?

Användarvisningsbild
RipTheJacker
Utgåva: 14.04 Trusty Tahr LTS

Enkel, stilren dock?

Inlägg av RipTheJacker »

Hej!

Vet Du någon enkel, stilren "dock"? Om du vet det, bifoga gärna en länk hur man installerar den, eller vart man laddar ner paketen. Den enda jag har testat är Gdesklets, och den var fruktansvärt buggig så den använder jag gärna inte igen! :)

Det finns en till windows som heter Aqua Dock, snygg och väldigt enkel. Är ute efter något sådant.

MVH
Användarvisningsbild
upnorth

SV: Enkel, stilren dock?

Inlägg av upnorth »

Avant Window Navigator är väldigt enkel i sitt grundutförande...
Användarvisningsbild
RipTheJacker
Utgåva: 14.04 Trusty Tahr LTS

Inlägg av RipTheJacker »

Jag vill inte vara otacksam, den var helt perfekt i sitt utförande, dock är den riktigt riktigt buggig.

Jag kan tex inte flytta den, ibland lägger den sig bakom panelen jag har nere och då går det inte att öppna upp den igen.
Användarvisningsbild
upnorth

Inlägg av upnorth »

RipTheJacker skrev: Jag vill inte vara otacksam, den var helt perfekt i sitt utförande, dock är den riktigt riktigt buggig.

Jag kan tex inte flytta den, ibland lägger den sig bakom panelen jag har nere och då går det inte att öppna upp den igen.
Jag vet inte riktigt vad du menar. Du kan t.ex. välja att den ska döljas när den inte används i dess egna inställningar.
Men följer du den här guiden får du iallafall det senaste, som borde råda bot på buggarna https://launchpad.net/awn
Skriv svar

Återgå till "Program - inaktuell"