Nu menar jag inget illa med det för de är ganska sympatiska, men även de kan få problem med virus.

Du är min idol, utan tvekan... Zebb Macahan och Clintan har fått konkurrans..Barre skrev: Kul story
Jag kan nog inte göra detsamma, sist Jehovas vittnen ringde på min dörr så innan jag han säga någonting frågade de om jag läst bibeln.
Jag svarade: Ja, sex gånger... baklänges...
sen log jag i mjugg och stängde dörren långsamt utan att släppa ögonkontakt.
de har inte ringt på några fler gånger....
Tänk om du frälste en Jehova!turbo skrev: Jehovas vittnen besökte mej idag men det kanske inte blev riktigt som de hade tänkt. Så fort de satte sig tog jag fram en Ubuntu-CD och så visade jag på datorn hur det funkar. Killen erkände att han har besvär med virus så han fick en Ubuntu med sig hem. Sedan pratade vi om Bibeln men snart var vi inne på datorer och Ubuntu igen. Hoppas att han provar den. Jag förklarade för honom att Ubuntu står för medmänsklighet och det tyckte han lät bra. Dessutom så har jag en riktig svada då jag kommer igång så det är ganska svårt att få ordet. Tänk er följande: Jehovas vittnen går över till Ubuntu!
Nu menar jag inget illa med det för de är ganska sympatiska, men även de kan få problem med virus.![]()
Har en släkting, autist, men språkligt välfungerande. Han har memorerat bibeln.Barre skrev: Kul story
Jag kan nog inte göra detsamma, sist Jehovas vittnen ringde på min dörr så innan jag han säga någonting frågade de om jag läst bibeln.
Guinness rekordbokTänk om du frälste en Jehova!
Här höll de sig borta ett bra tag efter att husbandet för ett bra tag sen öppnat dörren för dem, droppande och med en ganska liten handduk om familjelyckan.Barre skrev: Kul story
humor++Little John skrev:Guinness rekordbokTänk om du frälste en Jehova!![]()
![]()
Låter nästan som DimensionX http://ubuntu-se.org/smf/index.php?acti ... ile;u=5393Faidros skrev: Han har memorerat bibeln.
Dessutom tolkar han ju allting bokstavligt och har sina egna lite märkliga ideer om allting.