Panel borta [LÖST]

Tompalaz

Panel borta [LÖST]

Inlägg av Tompalaz »

Hej hopp, vågar påstå att jag börjar lära mig Ubuntu nu  :) om än sakta men säkert.
Hur som helst, det är en sak som jag undrar. Om man startar amarok och stänger det, så ligger det kvar på panelen, typ som snabbstart i Windows. Den funktionen ville jag iaf flytta till nedre panelen, men jag hittar inte den. Det är alltså inte fönsterhanteraren jag menar. Utan det som "varnas" för i Kopete och amarok att den lägger sig i panelen inte stängs av. och nu har jag råkat ta bort den funktionen på den övre panelen.

Hoppas ni förstår vad jag menar ::)
Senast redigerad av 1 Hund, redigerad totalt 3 gånger.
SakJur
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Kontakt:

SV: Panel borta

Inlägg av SakJur »

Högerklicka på nedre panelen: Lägg till i Panel (Add to Panel) - Gå till "Utilities" - Dra sedan ner Notification Area ditt du vill ha den, det är den där med bilden med ett ! i en blå ring... klicka sedan på Lås till Panel... så ska allt vara frid och fröjd!
Jag är inte tyvärr inte särskilt aktiv längre.
sakjur@launchpad
Tompalaz

SV: Panel borta

Inlägg av Tompalaz »

SakJur skrev: Högerklicka på nedre panelen: Lägg till i Panel (Add to Panel) - Gå till "Utilities" - Dra sedan ner Notification Area ditt du vill ha den, det är den där med bilden med ett ! i en blå ring... klicka sedan på Lås till Panel... så ska allt vara frid och fröjd!
TOPPEN!
Den kom inte dit senast jag provade den. Snyggt och tack!
Skriv svar

Återgå till "För nybörjaren - inaktuell"