Installerade Firefox genom lägg till/ta bort program.. Men Firefox dyker inte upp någonstans vart har den tagit vägen??
Har Kubuntu 7.10 Beta
Vart är firefox??? [LÖST]
Kategoriregler
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
-
Vart är firefox??? [LÖST]
Senast redigerad av 1 bara_hence, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
SV: Vart är firefox???
Här finns den som Program, Internet, Webbläsaren Firefox. Om du inte hittar den där kan du högerklicka på programmenyn och välja redigera.
-
SV: Vart är firefox??? [LÖST]
Nu löste det sig dock körde jag med min vanliga raserimetod.. Skrev firefox i terminalen då stod det att det inte var installerat försökte öppna lägg till program... Felmeddelande.. Startade om försökte igen felmeddelande.. Sen försökte jag med apt-get install firefox det gick inte fick något felmeddelande då började jag trycka en massa saker var inne på något dselect osv sen började apt-get plötsligt fungera och nu har jag firefox...
Har inte haft linux länge än men håller på att koka över innan allt fungerar.. Är ju en massa strul har inget ljud heller men det kommer det en ny tråd om nu..
Har inte haft linux länge än men håller på att koka över innan allt fungerar.. Är ju en massa strul har inget ljud heller men det kommer det en ny tråd om nu..
SV: Vart är firefox???
Ett tips är ju att läsa vad du får för felmeddelanden. Dom är väldigt informativa och ibland kan dom uppmana en att utföra något kommando med. 

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!