..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Har inte haft igång min PS2 på ett bra tag nu och jag har inte spelat dessa spel själv men skulle jag köpa ett par PS2 spel idag skulle det bli God of War, ICO och Shadow of the Colossus.
Zelda, och inte heller Wii, är för småbarn. Ska köpa ett Wii nästa vecka tillsammans med Zelda spelet. Planerar att slösa bort många timmar på det. Alla spel som jag har till 360:n har jag inte ens kommit halvvägs på eftersom jag redan tröttnat på dem. Nintendos spel tröttnar jag däremot aldrig på (Super Mario FTW! )
Devil May Cry är ett toppen PS2 spel. Gta 3, Gta Vice City, Gta San Andreas (bästa spelet någonsin) likaså. Även om du inte gillar bilar MÅSTE du helt enkelt skaffa något av dem!
Recordable skrev:
Zelda, och inte heller Wii, är för småbarn. Ska köpa ett Wii nästa vecka tillsammans med Zelda spelet. Planerar att slösa bort många timmar på det. Alla spel som jag har till 360:n har jag inte ens kommit halvvägs på eftersom jag redan tröttnat på dem. Nintendos spel tröttnar jag däremot aldrig på (Super Mario FTW! )
Devil May Cry är ett toppen PS2 spel. Gta 3, Gta Vice City, Gta San Andreas (bästa spelet någonsin) likaså. Även om du inte gillar bilar MÅSTE du helt enkelt skaffa något av dem!
Nejnej. Jag säger inte att Zelda är för småbarn, eftersom JAG ÄLSKAR DET; HAR SPELAT OCH KLARAT UT ALLIHOPA <3
Men; jag säger att mysterierna i spelen har blivit lite för lätta, eftersom jag har blivit lite smått Pro på att lösa just Zelda-problem, som är VÄLDANS lika varandra. Tex "Tryck på knappen och dörren öppnas"
Recordable skrev:
Nejnej. Jag säger inte att Zelda är för småbarn, eftersom JAG ÄLSKAR DET; HAR SPELAT OCH KLARAT UT ALLIHOPA <3
Men; jag säger att mysterierna i spelen har blivit lite för lätta, eftersom jag har blivit lite smått Pro på att lösa just Zelda-problem, som är VÄLDANS lika varandra. Tex "Tryck på knappen och dörren öppnas"
Jag har bara spelat Zelda 1 och 2 till Nintendo 8 bitars när jag var mindre (tror inte jag lyckades klara ut någon av dem), litet grand Zelda har jag spelat på Super Nintendo, annars har jag inte spelat något mer. Kommer förmodligen att ta mig minst ett halvår att klara Zelda till Wii om jag kör utan guide
Ser ut att bli följande spel som jag ska köpa först:
FF10
Okami
God of War
Suikoden
FF12
Kingdom Hearts
Devil May Cry 3
Sedan blir ska jag köpa typ...:
Ninja Gaiden-spelen
Onimusha-seriern
Metal Gear Solid-spelen