Jag känner mig riktigt dålig men jag hittar inte någonstans var man byter själva temat i Emerald, så här ser det ut:
http://pici.se/pictures/rkigZKqbO.png
Det händer liksom inget om man dubbelklickar eller nått.
Hjälp.

Är du ironisk eller har du verkligen samma problem?Pinky skrev: Jag har samma problem! Hur sjutton gör man???![]()
System / Preferences / Sessions. Och beryl-manager är väl kommandot tror ja?ikkA skrev: Jag startade om och fick det temat jag valde.
Hoppas jag lyckas byta igen nu bara.
Men hur får man Beryl manager så det startas automatiskt?
Minns inte exakt hur, men jag har för mig man fick justera inställningarna för sessioner. Googla lite på det o kolla här i forumet så hittar du säkert nåt. "Beryl autostart session"ikkA skrev: Jag startade om och fick det temat jag valde.
Dög inte mitt svar?PappaBj0rn skrev:Minns inte exakt hur, men jag har för mig man fick justera inställningarna för sessioner. Googla lite på det o kolla här i forumet så hittar du säkert nåt. "Beryl autostart session"ikkA skrev: Jag startade om och fick det temat jag valde.
Ehm, jo, men jag försvarar mig med att det fanns inte där när jag postade. Kollade faktiskt innan på listan under textboxen, men jag hade nog laddat svarssidan en stund innan och surfade vidare i några andra tabbar.Hund skrev:Dög inte mitt svar?PappaBj0rn skrev:Minns inte exakt hur, men jag har för mig man fick justera inställningarna för sessioner. Googla lite på det o kolla här i forumet så hittar du säkert nåt. "Beryl autostart session"ikkA skrev: Jag startade om och fick det temat jag valde.
Men hur får man Beryl manager så det startas automatiskt?![]()