Hur ska jag göra för att rätta till detta fel??

det funkar inteHund skrev: dpkg --remove eller apt-get install -f ska väl fungera?
kan du försöka hitta det igen?Shadow skrev: hm.. jag har faktiskt läst om detta förut på forumet.. även hur man löst det![]()
doin my bestkoch skrev: Ja det var nog du som gav mig länkarnaHur gör jag en partition på min hdd?, ska jag göra det på den som ska backas upp eller på den extra, om den extra måste jag formatera den?
kan du försöka hitta det igen?Shadow skrev: hm.. jag har faktiskt läst om detta förut på forumet.. även hur man löst det![]()
![]()
Jag ska försöka förklara bättrezenbios skrev: gör en ny partion med gparted, nu vet ja inte om det går
när du använder den, annars går det väl om du startar med live skivan o går den vägen.
har du bara en disk i datorn nu eller? har du fler, så lägg en backup på nån av dem.
eller missförstår ja mig i din fråga nu
suttit framför skärmen många timmar nu, poker du vet.![]()
TackShadow skrev:doin my bestkoch skrev: Ja det var nog du som gav mig länkarnaHur gör jag en partition på min hdd?, ska jag göra det på den som ska backas upp eller på den extra, om den extra måste jag formatera den?
![]()
dock så har jag krassligt minne... >_<
Det är lugnt, jag fick hjälp av zero gravity på jabber och han hittade detta (vilket funkade):Shadow skrev: tyvärr så hittade jag den inte =/ ska dock hålla ögonen öppna för lösningar!
Kod: Markera allt
sudo dpkg --remove --force-remove-reinstreq secondlife-install