http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/ ... __,00.html
"Men varför har inte du någon miniräknare med dig till lektionen?!"
"Nej, den fick virus, och jag har inte hunnit formatera om den"
samma här XDIceron skrev: hehe, ALDRIG att jag kommer köpa en modern miniräknare iallafall![]()
Eller så får man installera Ubuntu Lite på den först innan man kopplar upp den på internetIceron skrev: hehe, ALDRIG att jag kommer köpa en modern miniräknare iallafall![]()
Är inte det lite desperat, surfa med en miniräknare?per9000 skrev:Eller så får man installera Ubuntu Lite på den först innan man kopplar upp den på internetIceron skrev: hehe, ALDRIG att jag kommer köpa en modern miniräknare iallafall![]()
/P
Ganska desperat, men å andra sidan kommer man ganska långt med w3c och lynx i dessa dagar så varför inte.Kerath skrev:Är inte det lite desperat, surfa med en miniräknare?per9000 skrev:Eller så får man installera Ubuntu Lite på den först innan man kopplar upp den på internetIceron skrev: hehe, ALDRIG att jag kommer köpa en modern miniräknare iallafall![]()
/P![]()
Haha XD Den kommer säkert med Vista XDper9000 skrev:Ganska desperat, men å andra sidan kommer man ganska långt med w3c och lynx i dessa dagar så varför inte.Kerath skrev:Är inte det lite desperat, surfa med en miniräknare?per9000 skrev:Eller så får man installera Ubuntu Lite på den först innan man kopplar upp den på internetIceron skrev: hehe, ALDRIG att jag kommer köpa en modern miniräknare iallafall![]()
/P![]()
Man kan ju annars undra hur viruset når miniräknaren från början (eller kommer de med Vista förinstallerat)?