Har ett litet problem då jag minimerar mina fönster som jag öppnar minimeras de ingenting det enda som händer är att det hackar till på skärmen och sedan får jag manuelt dra dem till den storlek jag vill ha. Då jag brukar vara rätt pedant med hur stora mina minimerade rutor är skulle jag vilja hitta nån inställning som gör så att de minimerade rutorna blir en viss storlek någon som vet ?
/Alexander
Minimera fönster ?
- Johnny Rosenberg
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
SV: Minimera fönster ?
Ska inte fönstren försvinna helt från skrivbordet när de minimeras? Eller är det att "återställa" maximerade fönster till en viss storlek som du är ute efter?edika skrev: Har ett litet problem då jag minimerar mina fönster som jag öppnar minimeras de ingenting det enda som händer är att det hackar till på skärmen och sedan får jag manuelt dra dem till den storlek jag vill ha. Då jag brukar vara rätt pedant med hur stora mina minimerade rutor är skulle jag vilja hitta nån inställning som gör så att de minimerade rutorna blir en viss storlek någon som vet ?
/Alexander
Om jag dubbelklickar på listen så får jag exakt den funktionen, menar du att inte du får det?
SV: Minimera fönster ?
Jo oj förlåt
**VIRRIG** Det var precis som du menade
Tack Tack.