http://www.idg.se/2.1085/1.115027
OCH för att alla hängivna spelare måste ha Vista för Direct X 10!WilhelmBerg skrev: Änligen någon som vågat säga sanningen.
Detta är något jag misstänkt länge, utan att ha testat Vista själv.
Frågan är bara när MS ska krypa till korset och erkänna att Vista är ett misslyckande.
Ska man ge ut ett nytt OS så ska det väl vara bättre an de gamla.
De verkar som om MS har satsat en massa resurser på att få vista att ”se snyggt ut”
Men restan då ??
Att MS påstår att Vista säljer bra är bara för att de tjvingar på folk det med dessa förinstallerade datorer.
Tja, serversidan har vi ju på facit att den går bra för linux när tillochmed M$ själva kör på det.zero gravity skrev: Högmod kommer bli deras fall.
Min bror ringde och frågade på OnOff om det gick att få datorn utan operativsystem, svaret han fick efter att personalen konsulterat varandra var att det gick, men de skulle kosta 400kr i arbetskostnad för att ta bort vista!
Ju hårdare de köra på att supporta vista och lämna xp, ju djupare kommer de gräva sin egen grav. Marknadsföringen som en gång funkade börjar mista sin kraft och diverse företag inom it världen börjar bryta sig loss. Så det är bara en tidsfråga innan vi vinner.
Har för mig man får sälja sin version, så länge man tar bort den helt från sin egen dator.nicefinger skrev: Jaså XP är populärt. Tänk om man kunde överlåta rättigheten från sin lagliga kopia
(som man ju inte kör längre när man har ubuntu). Jag är billig, 100 kronor![]()
OEMistheshit.net!Galgalid skrev: lmao jag kan inte sälja min xp-skiva.....för att den är sån merge med HP...så om datormodellen inte är rätt går det inte att installera....ska slängs skivan..
lol, börjar bli lite OT det här, men: BLEND IT!koch skrev: haha släng skivan då![]()