kTorrent och många filer i nedladdning

Deleet

kTorrent och många filer i nedladdning

Inlägg av Deleet »

installerade kTorrent igår, fungerade skitbra verkligen och va hur nöjd som helst. Men sen när jag skulle dra hem en hel tv-serie med massa filer i så börja den skapa filerna på hårddisken (jag laddar till min USB hårddisk) och där låser den sig, startat om kTorrent ett par gånger men samma fel varje gång jag försöker starta den nerladdningen.

Då bestämde jag mig för att ta bort den torrenten ur kön och även ta bort filerna som den hade hunnit skapa men då låser den sig igen.

Är det något vanligt förekommande fel i kTorrent att den bråkar om man aldda hem torrents med många filer i? Är på jobbet nu så kan inte posta felmeddelandet som jag får när jag försöker ta bort torrent+filer i programmet. Ska lägga upp den tecten när jag kommer hem sem.
Användarvisningsbild
ZX Spectrum
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

SV: kTorrent och många filer i nedladdning

Inlägg av ZX Spectrum »

Jag har laddat ner torrents med många filer åtskilliga gånger och det har fungerat bra.
Det som inte fungerar är att ladda ner torrents med ISO-8859-1 som är Windows teckentabell och lägga dom på en ntfs-disk, utan är tvungen att lägga dom på min ext3-partition. dvs. där det står frågetecken i torrentnamnet istället för åäö m.m.
Bild
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
Deleet

SV: kTorrent och många filer i nedladdning

Inlägg av Deleet »

Tackar, ska kolla va det va när jag kommer hem från jobbet.
Skriv svar

Återgå till "Program - inaktuell"