Hur får man kuben att snurra runt med att klicka på scrollmus knappen?
Nu får jag bara igång nån sorts av flip av vänster/höger med ctrl+alt vänster musknapp
Gutsy, Compiz, kuben, snurra runt
Kategoriregler
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
SV: Gutsy, Compiz, kuben, snurra runt
Som jag skrev i den andra tråden..... 

Via system inställningar eller sudo ccsmJo du har Compiz Fusion med från början i Tribe 2....
Managern är inte med från början
sudo apt-get install compizconfig-settings-manager
http://packages.ubuntu.com/cgi-bin/sear ... elease=all
Mixa INTE paket från någon annan.... Alternativet är att köra egenkompilerat direkt från Fusions GIT.

Borde kanske ha lagt till att jag har varit där och startat den, men bara flip är överallt....
Får pilla lite till där inne....
Får pilla lite till där inne....
Ctrl + Alt + 'klick på Scrollhjulet'
Borde väl fungera?
Borde väl fungera?

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Tror inte det funkade, nu vet jag inte 
Installerade stängda drivisar och har inte lagt in GLX ännu som session. (tror inte det funkar ännu, plun har du info om det?)

Installerade stängda drivisar och har inte lagt in GLX ännu som session. (tror inte det funkar ännu, plun har du info om det?)