Hittade en riktigt bra tutorial för er som använder openoffice ofta:
http://www.zolved.com/synapse/view_cont ... _in_Ubuntu
How to make OpenOffice run faster in Ubuntu
Kategoriregler
Här ligger de utförliga instruktionerna vi kan tänkas behöva. Leta här om du tex behöver installera nåt program eller sätta upp någon funktion. Starta inte trådar utan att ha ett svar.
Här ligger de utförliga instruktionerna vi kan tänkas behöva. Leta här om du tex behöver installera nåt program eller sätta upp någon funktion. Starta inte trådar utan att ha ett svar.
SV: How to make OpenOffice run faster in Ubuntu
Provade enligt receptet, och det fungerade!
Nu ska jag hem och prova tipset på min PIII733mhz256mb också. Få se vad den kan åstadkomma. /Tackar!

-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
kul att det fungerade för dig! För mig tar det inte mer ett par sekunder för att starta openofficeaxel112 skrev: Provade enligt receptet, och det fungerade!Nu ska jag hem och prova tipset på min PIII733mhz256mb också. Få se vad den kan åstadkomma. /Tackar!

fuze
Kanoners! Tackar 
Innan tog det mig sju sekunder att starta Ordbehandlaren, nu tar det två. Om man använder sig av snabbstartaren så går det ju på noll sekunder men då ligger ju OO och snyltar minne även när man inte använder det.

Innan tog det mig sju sekunder att starta Ordbehandlaren, nu tar det två. Om man använder sig av snabbstartaren så går det ju på noll sekunder men då ligger ju OO och snyltar minne även när man inte använder det.
Ubuntu 10.04 x86 @ AMD Athlon 64 3200+, TwinMos 2048MB PC3200 DDR SDRAM, Nvidia GeForce 6600GT (256MB, PCI-E), SB Audigy 2.
- Bossieman
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
- Kontakt:
Tackar för detta! La upp en modifierad version av detta på min Blogg. http://ubuntu-bossieman.blogspot.com/20 ... ffice.html
* Detta meddelande har granskats av FRA *
* Detta meddelande har granskats av FRA *
Tjoho! Funkar där också!axel112 skrev: Provade enligt receptet, och det fungerade!Nu ska jag hem och prova tipset på min PIII733mhz256mb också. Få se vad den kan åstadkomma. /Tackar!