Stackars liten

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
midler

Stackars liten

Inlägg av midler »

Vet inte om någon redan skrivit om det, men jag säger då bara det, stackars liten!

http://www.expressen.se/nyheter/1.719647

Men man förstår ju också styvpappan. Menar, några blåskärmar å vem som helst bli ju pissoff  ;D
Han kanske borde få sig en funderare att byta OS, eller bättre upp. Få hjälp! Undrar igentligen vad gränsen går, alltså när man upptäcker att man verkligen är datorberoende?
Man kunde vatt smart, om man inte vatt dum.
Användarvisningsbild
Bossieman
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Kontakt:

SV: Stackars liten

Inlägg av Bossieman »

Det framgår inte vilket operativsystem som det rörde sig om.
* Detta meddelande har granskats av FRA *
Okänd

Inlägg av Okänd »

Jag brukar skaka datorn istället för spädbarn, Det kan jag rekommendera. En dansk skalle på tangentbordet kan vara skönt också för att avreagera sig.
Användarvisningsbild
Sundberg

Inlägg av Sundberg »

Sid skrev: Jag brukar skaka datorn istället för spädbarn, Det kan jag rekommendera. En dansk skalle på tangentbordet kan vara skönt också för att avreagera sig.
Du får helt enkelt ta och överge debian så slipper du behovet av att slunga wannabe-skåningarnas huvuden på tgbordet ;)

Själv går jag igång på xboxens kontroller när jag får spö av svågern i snart sagt varenda spel.. Det om något kan få mig att sända kodynga till Redmond ;) 
Ubuntu 10.04 x86 @ AMD Athlon 64 3200+, TwinMos 2048MB PC3200 DDR SDRAM, Nvidia GeForce 6600GT (256MB, PCI-E), SB Audigy 2.
Okänd

Inlägg av Okänd »

Har du en xbox!?

Tremble you infidel! ;D ;D ;D

Säg till när lasset kodynga går, så ska jag skicka med ett fint litet avsändarkort.  :P
Användarvisningsbild
Grön Göling
Städsegrön
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Inlägg av Grön Göling »

Sid skrev: Jag brukar skaka datorn istället för spädbarn, Det kan jag rekommendera. En dansk skalle på tangentbordet kan vara skönt också för att avreagera sig.
BAH! Tangentbord är så billiga i dagsläget! Kör huvudet in i skärmen du  ::)....*ASG*

(Hoppas du förstår att jag skojar)
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
Okänd

Inlägg av Okänd »

Sundberg skrev:
Du får helt enkelt ta och överge debian så slipper du behovet av att slunga wannabe-skåningarnas huvuden på tgbordet ;)

Själv går jag igång på xboxens kontroller när jag får spö av svågern i snart sagt varenda spel.. Det om något kan få mig att sända kodynga till Redmond ;) 
  ??? . va menade  dem...  sladdar  hunder  där ?
Senast redigerad av 1 Okänd, redigerad totalt 16 gånger.
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"