..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Men man förstår ju också styvpappan. Menar, några blåskärmar å vem som helst bli ju pissoff
Han kanske borde få sig en funderare att byta OS, eller bättre upp. Få hjälp! Undrar igentligen vad gränsen går, alltså när man upptäcker att man verkligen är datorberoende?
Sid skrev:
Jag brukar skaka datorn istället för spädbarn, Det kan jag rekommendera. En dansk skalle på tangentbordet kan vara skönt också för att avreagera sig.
Du får helt enkelt ta och överge debian så slipper du behovet av att slunga wannabe-skåningarnas huvuden på tgbordet
Själv går jag igång på xboxens kontroller när jag får spö av svågern i snart sagt varenda spel.. Det om något kan få mig att sända kodynga till Redmond
Sid skrev:
Jag brukar skaka datorn istället för spädbarn, Det kan jag rekommendera. En dansk skalle på tangentbordet kan vara skönt också för att avreagera sig.
BAH! Tangentbord är så billiga i dagsläget! Kör huvudet in i skärmen du ....*ASG*
(Hoppas du förstår att jag skojar)
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
Sid skrev:
Du får helt enkelt ta och överge debian så slipper du behovet av att slunga wannabe-skåningarnas huvuden på tgbordet
Själv går jag igång på xboxens kontroller när jag får spö av svågern i snart sagt varenda spel.. Det om något kan få mig att sända kodynga till Redmond
. va menade dem... sladdar hunder där ?
Senast redigerad av 1 Okänd, redigerad totalt 16 gånger.