vulfgar skrev:
jag tänkte på när man klickar på länken " Visa olästa inlägg sen ditt senaste besök. " Då heter sidan man får upp "Nyliga inlägg".
Det hade jag missat, när jag klickar nu heter den tydligen t.o.m. "Nyligt olästa ämnen" vilket inte är bra språk, tycker jag i alla fall. Det är väl inte heller alla
ämnena som är nya, bara inläggen. Borde väl heta "nya inlägg sedan senaste besök" eller "olästa inlägg"
Omröstningen kanske blivit lite underlig, mycket beroende på att jag startade den som "rösta först innan du kan se vad andra röstat", vilket jag tyckte lät bra då. Men när det nu kommer till andra alternativ, diskussionen fortsätter och vi vill ändra oss så hade det nog varit bättre med "tillåt röstande att ändra sig".
Vet inte riktigt hur jag skall ta mig ur den här suddiga omröstningen jag skapat

Tar man hänsyn till Vulfgars ändring är ställningen nu (15 röster):
Nyliga 2, Nya 6, Senaste 6, Nyligen skrivna 1
Klickar jag "redigera omröstning" verkar det som om det går att:
1. sudda alla röster
2. visa resultat för samtliga
Att övergå till "tillåt röstande att ändra sig" verkar inte vara möjligt längre.
Vore det en omröstning av avgörande betydelse fick man nog göra om den (sorry, mitt fel, första omröstningen jag skapat), men frågan är om intresset är tillräckligt stort för att locka hit dom som röstat igen? Vad tycker ni?