http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=467112
Ska man eller ska man inte...

EDIT
UPDATE: THIS IS NOT FOR THE FAINT OF HEART. IF YOU WANT A STABLE RELEASE AND NO PROBLEMS, THAN STAY AWAY. THIS IS FOR TESTERS AND ADVENTUREST'S

Inspärrad i Virtualbox får det bli ett tagBobcat skrev: Fujitsu......no go.![]()
Nämen Pricechilds bild är ganska talande... Gutsy är en tuffing just nu..Bossieman skrev: Plun, du backar från att sätta Gutsy som default??![]()
![]()
Yup dito.... men jag har kört utan swap en tid och det gick inte så braturbo skrev: Kör Gutsy gibbon just nu virtuellt. Internet, ljud, Skroll-mus och tangentbord, grafik okey. Ser ut som Festisen. Har inga problem än så länge.![]()
Vad menas med det?Arbete pågår också för att göra X "skottsäker" eller "unbreakable" enligt diskussionerna i forumet bullet-proof-x spec. Det innebär att ni som tvunget måste in och hacka i xorg.conf kan återställa konfigurationen om det skulle bli för galet.
Från hur det var då man installerade det eller från innan man ändrade i den manuellt?whac skrev: Sid jag tror det menas precis som det låter.Att om man skulle råka skita ner sig och göra xorg.conf obrukbar utan att ha tatt backup av xorg.conf så kan man reseta xorg.conf.
Jo det var meningen att det även skulle vara med i Fesity Fawn.Sid skrev:Vad menas med det?Arbete pågår också för att göra X "skottsäker" eller "unbreakable" enligt diskussionerna i forumet bullet-proof-x spec. Det innebär att ni som tvunget måste in och hacka i xorg.conf kan återställa konfigurationen om det skulle bli för galet.
Funkar inte vad jag vet.Zinden skrev: hur är det med att bränna ut cd version på dvd skiva?
funkar det?
har bara DVD skivor hemma......![]()