Hej!
jag såg att ingen har skrivit något här så jag tänkte bara lägga upp en länk till en Linux media center edition
http://linuxmce.com/
Sök på youtube efter linuxmce så hittar du en liten demo video
linux MCE
SV: linux MCE
Finns ämnen i "Program"-delen av forumet som handlar om MCE. Seek and you shall find. 
Kanske borde flyttas lite gamla ämnen om ljud, video och multimedia hit, så att man samlar dem på ett ställe?
"Musikstudio i Ubuntu", "musik program" och "VST i Ardour" för att ta några exempel.

Kanske borde flyttas lite gamla ämnen om ljud, video och multimedia hit, så att man samlar dem på ett ställe?

"Musikstudio i Ubuntu", "musik program" och "VST i Ardour" för att ta några exempel.
Kör CF !!CryingFreeman skrev: Finns ämnen i "Program"-delen av forumet som handlar om MCE. Seek and you shall find.

Woah, det här hade jag inte sett innan 
Har en gammal burk med ett radeon 9800 all-in-wonder, är helt klart sugen på att prova det här på den
Verkar skithäftigt!
Någon här som kör det hemma?

Har en gammal burk med ett radeon 9800 all-in-wonder, är helt klart sugen på att prova det här på den

Verkar skithäftigt!
Någon här som kör det hemma?