efter som den kör med 78kb/s är nåt fel på nån inställning frågan är vilken då
max är 10mbit lägst e 6,8
bättre nu då?? vet inte vad pm e
okej ändrar frågan jag har problem med nedladdning
-
okej ändrar frågan jag har problem med nedladdning
jag gillar linux ;-)
dags att sänka MSFT ...
dom javlarna vill att jag ska fornya min licens va fan det racker val med att betala en gang.
dom har fan inga granser.
dags att sänka MSFT ...
dom javlarna vill att jag ska fornya min licens va fan det racker val med att betala en gang.
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
SV: okej ändrar frågan jag har problem med nedladdning
Aha, jag ser att du är ivrig att ladda ner Ubuntu över bittorrent
det kan vi naturligtvis hjälpa till med!
Det skulle kunna bero på brandväggen, om inkommande portar är stängda så att du inte kan ladda upp så begränsas ju bandbredden på nedladdningen. Portarna kan öppnas manuellt eller automatiskt (med UPnP). Vilken klient kör du med? Gnomes inbyggda?
PM är privatmeddelande mellan medlemmar på forumet, klicka bara på någons namn så kommer du till deras profil där du kan skicka ett meddelande till dem.

Det skulle kunna bero på brandväggen, om inkommande portar är stängda så att du inte kan ladda upp så begränsas ju bandbredden på nedladdningen. Portarna kan öppnas manuellt eller automatiskt (med UPnP). Vilken klient kör du med? Gnomes inbyggda?
PM är privatmeddelande mellan medlemmar på forumet, klicka bara på någons namn så kommer du till deras profil där du kan skicka ett meddelande till dem.
-
SV: okej ändrar frågan jag har problem med nedladdning
jag kör med BT .
jag gillar linux ;-)
dags att sänka MSFT ...
dags att sänka MSFT ...