rtorrent rapporterar inte upload

ovess

rtorrent rapporterar inte upload

Inlägg av ovess »

rtorrent rapporterar uploaden till trackerns så dåligt. Ifall man stänger ner den (ctrl+q) så rapporterar den. men inte förens dess. jag har version 0.7.4 och libtorrent 0.11.4.
thick

SV: rtorrent rapporterar inte upload

Inlägg av thick »

den bunkrar ju upp allt som ska rapporteras, så du går ju itne miste om någonting, snarare är du shyst mot trackern som slipper ta emot så mycket data hela tiden :)
ovess

Inlägg av ovess »

thick skrev: den bunkrar ju upp allt som ska rapporteras, så du går ju itne miste om någonting, snarare är du shyst mot trackern som slipper ta emot så mycket data hela tiden :)
men det kändes som att den rapporterade mycket oftare förut. Och jag känner inte att jag har ändrat något heller.
Okänd

Inlägg av Okänd »

ovess skrev:
thick skrev: den bunkrar ju upp allt som ska rapporteras, så du går ju itne miste om någonting, snarare är du shyst mot trackern som slipper ta emot så mycket data hela tiden :)
men det kändes som att den rapporterade mycket oftare förut. Och jag känner inte att jag har ändrat något heller.
Det är bra om den inte uppdaterar för ofta. Vi vill ju inte ha den bannad.
ovess

Inlägg av ovess »

stoffepojken skrev:
ovess skrev:
Det är bra om den inte uppdaterar för ofta. Vi vill ju inte ha den bannad.
okej. det är iofs bra då. men kan man ta reda på när den rapporterar? är det  efter en viss tid eller en viss mängd data?
Och i sådant fall. Vilken tid eller hur mycket data?
Senast redigerad av 1 ovess, redigerad totalt 26 gånger.
Skriv svar

Återgå till "Program - inaktuell"