rtorrent rapporterar inte upload
rtorrent rapporterar inte upload
rtorrent rapporterar uploaden till trackerns så dåligt. Ifall man stänger ner den (ctrl+q) så rapporterar den. men inte förens dess. jag har version 0.7.4 och libtorrent 0.11.4.
SV: rtorrent rapporterar inte upload
den bunkrar ju upp allt som ska rapporteras, så du går ju itne miste om någonting, snarare är du shyst mot trackern som slipper ta emot så mycket data hela tiden 

men det kändes som att den rapporterade mycket oftare förut. Och jag känner inte att jag har ändrat något heller.thick skrev: den bunkrar ju upp allt som ska rapporteras, så du går ju itne miste om någonting, snarare är du shyst mot trackern som slipper ta emot så mycket data hela tiden![]()
Det är bra om den inte uppdaterar för ofta. Vi vill ju inte ha den bannad.ovess skrev:men det kändes som att den rapporterade mycket oftare förut. Och jag känner inte att jag har ändrat något heller.thick skrev: den bunkrar ju upp allt som ska rapporteras, så du går ju itne miste om någonting, snarare är du shyst mot trackern som slipper ta emot så mycket data hela tiden![]()
okej. det är iofs bra då. men kan man ta reda på när den rapporterar? är det efter en viss tid eller en viss mängd data?stoffepojken skrev:Det är bra om den inte uppdaterar för ofta. Vi vill ju inte ha den bannad.ovess skrev:men det kändes som att den rapporterade mycket oftare förut. Och jag känner inte att jag har ändrat något heller.thick skrev: den bunkrar ju upp allt som ska rapporteras, så du går ju itne miste om någonting, snarare är du shyst mot trackern som slipper ta emot så mycket data hela tiden![]()
Och i sådant fall. Vilken tid eller hur mycket data?
Senast redigerad av 1 ovess, redigerad totalt 26 gånger.