Kristianstad?
Kristianstad?
Ingen som bor där eller i närheten? Känns lite ensammt att köra Linux i en sådanhär liten stad! 

SV: Kristianstad?
Jag kommer ifrån stan. Bor numera på västkusten (nåja, helsingborg)TheOne skrev: Ingen som bor där eller i närheten? Känns lite ensammt att köra Linux i en sådanhär liten stad!![]()
MVH
Jen
The Mysterious Dot Com Angel
Eslöv här! 
Kristianstad väcker angenäma datorminnen... Inköp av 1 st 42mb hårddisk med, håll fast er, 4 mb ram! Detta till det facila priset av 2000 kr. Tilläggas kan att jag aldrig lyckades fylla disken!

Kristianstad väcker angenäma datorminnen... Inköp av 1 st 42mb hårddisk med, håll fast er, 4 mb ram! Detta till det facila priset av 2000 kr. Tilläggas kan att jag aldrig lyckades fylla disken!
Var i stan bor du då?
Man kanske t o m känner dig?
mvh
jen

mvh
jen
The Mysterious Dot Com Angel
Ojj, gammal tråd nu!TMDCA skrev: Var i stan bor du då?
mvh
jen

Woups, denna tråd hade jag visst missat 
Jag bor på Näsby
Kul att det är fler härifrån

Jag bor på Näsby

Kul att det är fler härifrån

- fysroger
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Skulle precis starta en tråd om ubuntuister i Kristianstad och upptäckte att den redan fanns. Intressant o veta hur många vi kan vara i danske christians gamla stad som är nya o gamla ubuntufantaster
- bbauto
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Re: Kristianstad?
Göteborgare men nu bosatt i Bromölla! Tillräckligt nära?? 

-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: SV: Kristianstad?
Jag bor också i Eslöv. För övrigt obehagligt med de anlagda bränderna här natten fredag till lördag. En bil som står bara några meter från min lägenhet är helt nedbränd. Någon i huset intill hade hört en kraftig explosion mitt i natten, förmodligen när bensintanken exploderade.axel112 skrev:Eslöv här!
...
Jag har sett att det har varit massor av nyfikna människor vid Trollsjön bara en liten bit från där jag bor (jag passerar genom Trollsjöområdet när jag går/cyklar till mina föräldrar) både igår och idag där både Ekenäsgården (där jag åt på högstadiet) och caféet Våfflan är nedbrunna

Re: SV: Kristianstad?
Eslöv! Kul!Christian Johansson skrev:Jag bor också i Eslöv. För övrigt obehagligt med de anlagda bränderna här natten fredag till lördag. En bil som står bara några meter från min lägenhet är helt nedbränd. Någon i huset intill hade hört en kraftig explosion mitt i natten, förmodligen när bensintanken exploderade.axel112 skrev:Eslöv här!
...
Jag har sett att det har varit massor av nyfikna människor vid Trollsjön bara en liten bit från där jag bor (jag passerar genom Trollsjöområdet när jag går/cyklar till mina föräldrar) både igår och idag där både Ekenäsgården (där jag åt på högstadiet) och caféet Våfflan är nedbrunna.

Dock inte det som händer här nu kan jag tycka. Det är för sorgligt!

En mellanskånsk LUG kanske man kan fundera på: