Jag läste nån diskussion om BackonTrack där du var inblandad...har du det installerat..
Jo det stämmer det. Men den har jag avinstallerat den var inte riktigt tillförlitlig kände jag.
Just nu befinner jag mig i Ubuntu via Live-CD'n och har tagit en skärmdump. Förhoppningsvis så lyckas jag lägga in den här så får du se hur det ser ut.
[img width=150 height=135]http://img395.imageshack.us/img395/9300/ntfsochubuntujh0.th.png[/img]
Som du förhoppningsvis kan se på NTFS partionen så ser den inte ut som den skall numera. innan jag försökte mig på att installare ubuntu på den andra partionen så var NTFS partionen helt fylld och visade på 110 GB (107,42 GB). Och om man tittar vidare under staplarna så ser det även helkonstigt ut där ang NTFS partionen. GB antalet stämmer inte.
Efter att jag försökt mig på att installera ubuntu på den andra partionen så såg då NTFS partionen ut så här efteråt. Och det skall den väl inte göra.
Vad skulle det vara för gömd fil???Du måste ha någon "gömd fil" i NTFS partitionen.
Finns ingen gömd fil här.
Skall läsa den länken du har lagt med och se vad som sägs där.
MVH/Malou