fr33r1d3 skrev:Lämnar det öppet, men om önskemål finns så är jag väl inte helt omöjlig på det...
Håller helt med om vad som tidigare sagts - Du är vald och har varken blivit avsatt eller utsatt för misstroende. Så det är närmast du själv som avgör det och möjligtvis hör med TC bara så att inte han har några allvarliga invändningar...
Kom igen nu istället, nu när det här forumet äntligen är på väg att byggas upp till något som kanske kan bli något... ihop med ubuntu.se kan vi nog bli en av sveriges största supportorganisationer för Linux och kanske precis det som behövs för att folk ska våga ta steget att ifrågasätta Windows och installera något annat... Nu kanske det äntligen kan bli något av det här forumet, som tidigare aldrig lyckats bli mer än två tegelstenar högt innan någon eller något raserat det...
I detta ligger också det som jag tidigare sagt om att -"
Vi bör stödja och hjälpa alla former av Linux (och Unix), men eftersom vi är ett Ubuntuforum så rekommenderar vi i första hand Ubuntu. Med "i första hand" avses att vi alltid rekommenderar Ubuntu, om det inte finns någon annan dist som är avsevärt bättre för en viss tillämpning.", objektivitet skapar förtroende...
Äh, nu svamlade jag visst ut igen även om jag egentligen bara skulle säga att för min del är du välkommen tillbaka som TL om du vill...